Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@05:32:23 GMT

کمک ۱۰ میلیون تومانی کانون میثم تمار به مبارزه با کورنا 

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۷۸۲

کمک ۱۰ میلیون تومانی کانون میثم تمار به مبارزه با کورنا 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری میثم تمار گفت: کانون‌های مساجد به عنوان سنگرهای فرهنگی اجتماعی انقلاب در تمامی بحران‌ها خالصانه و بی‌ریا به کمک مردم شتافته‌اند. 

«مجید ناطقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان ضرورت مشارکت تمامی اقشار مردم در مبارزه با کورنا گفت: کانون‌های مساجد به عنوان مراکز فرهنگی اجتماعی با شناخت کاملی که از شرایط محله و روستای خویش دارند می‌توانند با بالابردن سطح مشارکت عمومی در ریشه‌کنی کامل این ویروس منحوس ، نقش بزرگی ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری میثم تمار شهرستان جلفا با ابراز تاسف از کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده آن هم از اولین روزهای این بحران افزود: با توجه به خطری که از این کمبود و بالارفتن احتمال شیوع کورنا در منطقه به واسطهء عدم دسترسی به ماسک و مواد ضدعفونی کننده احساس کردیم؛ سریعا با تشکیل گروه جهادی اقدام به تهیه ماسک و توزیع آن بین نیازمندان و افراد بی‌بضاعت محله کردیم.

 

وی در تکمیل سخنان خود با اشاره به همیاری ویژه خیرین در این اقدام افزود: تا کنون حدود ۱۰ میلیون تومان وجه نقد توسط کمکهای مردمی در اختیار کانون قرار گرفته که مقداری از آن صرف تهیه مواد ضدعفونی کننده و بخشی برای خرید پارچه مورد نیاز تولید ماسک شد و با ارتباطی که با یکی از کارگاه‌های تولید ماسک داشتیم حدود ۲هزار ماسک در قبال این پارچه‌ها برایمان ارسال کردند که پس از بسته‌بندی بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

 

ناطقی با تشکر از همکاری صمیمانهء سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا گفت: از اولین روزهای سال جدید به همت ۲۰ نفر از فعالین کانون میثم تمار و مسجد صاحب الزمان  برای پیشگیری از شیوع کورنا در محله تمامی معابر و اماکن عمومی به صورت دوره‌ای و هرچند روز یکبار ضدعفونی و گندزدایی می‌شود که به امید خدا تا ریشه‌کنی کامل این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

 

او در پایان مصاحبه با ابراز خرسندی از روند کاهش آمار مبتلایان کورنا به برکت جانفشانی مدافعان سلامت و همکاری مردم عزیز در قطع زنجیرهء انتقال، اضافه کرد: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی ویژه به معیشت اقشار آسیب پذیر؛ حدود ۵۰۰ بستهء کوچک بهداشتی معیشتی نیز با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا آماده کرده‌ایم که در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان منطقه توزیع خواهد شد.

پایان پیام/697

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کورنا کورنا میثم تمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان