Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@16:54:24 GMT

وزارت بهداشت به اعتراض دانشجویان علوم تغذیه واکنش نشان داد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۸۶۱

وزارت بهداشت به اعتراض دانشجویان علوم تغذیه واکنش نشان داد

معاون آموزشی وزارت بهداشت تدوین سند برآورد نیروی انسانی مورد نیاز کشور در رشته‌ های علوم پزشکی از جمله علوم تغذیه را محصول چندین سال پژوهش و کار مطالعاتی توسط متخصصان و اساتید این رشته برشمرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، چندی پیش گزارشی در خبرگزاری آنا در خصوص آخرین وضعیت کارشناسان تغذیه با عنوان «گلایه کارشناسان تغذیه به طرح برآورد نیروی انسانی۱۴۰۴ وزارت بهداشت»  منتشر شد که با واکنش‌های زیادی رو‌به‌رو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص علی اکبر حق ‌دوست در مورد اعتراض جمعی از دانشجویان رشته ‌های علوم تغذیه به پیش ‌نویس سند برآورد نیروی انسانی این رشته، اظهارکرد: گزارش چندین سال کار و پژوهش مطالعاتی رشته تغذیه در جلسه بورد تخصصی این رشته در بهمن ‌ماه سال 98 مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و نقطه نظرات همکاران و اساتید این رشته از کانال های مختلف دریافت شد و این معاونت در حال نهایی سازی متن با در نظر گرفتن جایگاه های تخصصی و عمومی زیرگروه های مختلف است.

وی  با انتقاد از برخوردهای غیرمتعارف و رسانه‌ ای کردن یک پژوهش مطالعاتی و علمی، افزود: قطعا اظهار‌نظرهای راهگشای همکاران محترم علوم تغذیه در جلسات فنی موثرتر از ایجاد تبلیغات در فضای مجازی است، لذا به صورت رسمی از بورد علمی علوم تغذیه خواسته شده است که دقیقا موارد پیشنهادی خود را در اسرع وقت و به صورت مکتوب به این معاونت اعلام کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: از ذی نفعان این رشته درخواست شده است، نقدهای علمی و کارشناسی خود را در اسرع وقت اعلام کنند تا در نهایی کردن متن قبل از تصویب در شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی حتی ‌الامکان لحاظ شود و اگر احیانا اختلافات ریشه ‌ای طرح شود، فرآیند جدیدی برای جلب حداکثری نظرات با در نظر گرفتن اولویت های نظام سلامت انجام پذیرد.

انتهای پیام/4148

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت تغذیه کارشناسان سند برآورد وزارت بهداشت علوم تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

سخنگوی وزارت امور خارجه د واکنش به اعتراض‌های دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین نوشت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

پیشتر نیز کنعانی در خصوص سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین نوشته بود: گزارش‌های خبری مربوط به سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از مردم فلسطین، نقض خشونت‌آمیز حق رأی، آزادی بیان و حقوق بشر است که موجب نگرانی مردم در سراسر جهان شده است.

وی افزود: لازم است دولت آمریکا ضمن پایبندی به تعهدات حقوق‌بشری خود، آزادی بیان و تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به مطالبات و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگزارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: با ایجاد فضای خفقان و خاموش کردن معترضان، نقش حمایتی دولت آمریکا از نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاسکنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگزارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • قلیان اکسیژن و بازی با جون جوانان؛ طرح مطالعاتی وزارت بهداشت؟
  • سرو آزادانه قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود