Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:53:27 GMT

کرایه‌های تاکسی در کرج ۲۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۹۹۵

کرایه‌های تاکسی در کرج ۲۵ درصد افزایش یافت

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی گفت: در سال ۹۹ طبق مصوبه شورای شهر کرج کرایه‌های تاکسی ۲۵ درصد افزایش یافت. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

مهدی حاجی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: حمل‌ونقل عمومی یکی از مباحثی است که در راستای بهبود ناوگان و سهولت تردد شهروندان در شورای شهر تاکیدات زیادی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرایه 1970 ناوگان بین‌شهری در استان کرمانشاه 20 درصد افزایش یافتگزارش| سایه منحوس کرونا بر سر کالاها و خدمات؛ افزایش چراغ خاموش کرایه‌ها در ایلامتکذیب ادعای علیخانی توسط استانداری؛ افزایش کرایه حمل‌ونقل عمومی پس از خرداد

وی افزود: در سال 98 اقدامات خوبی در حوزه حمل‌ونقل انجام شد، بالغ بر  45 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری در کرج اضافه و همچنین  20 دستگاه قدیمی ناوگان حمل و نقل قدیمی نیز بازسازی شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی بیان کرد: در سال 98  نیز تقویت خط اتوبوسرانی و اصلاح مهندسی خطوط  در شورا مصوب شد که در سال جاری در شهرداری اجرایی می‌شود.

حاجی قاسمی خاطر نشان کرد: بر این اساس خیابان شهید بهشتی  در فاصله 10 الی 15 دقیقه هر اتوبوسی حضور پیدا می‌کند و بعد از آن فیدرها بصورت جدا کنندها معابر ومحله های شهر کرج را پوشش  می دهند که در این راستا نا رضایتی بسیاری در حوزه حمل‌ونقل  و عمومی کاهش می‌یابد.

وی در خصوص میزان افزایش کرایه‌های تاکسی در شهر کرج گفت: شورای شهر افزایش 25 درصد کرایه تاکسی را در کرج مصوب کرد و راننده‌های تاکسی موظف به اجرای آن هستند.

انتهای پیام/ ع

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم در کنار ایمن سازی راه‌ها، مهمترین ضرورت ارتقای ایمنی جاده‌ای است.

او افزود: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم سهم چندانی در هزینه نگهداری راه‌ها نداشته اما در ارتقای ایمنی راه‌ها نقش آفرین بوده و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

جهانیان با تاکید بر برنامه‌های ارتقاء ایمنی در راه‌های استان، گفت: عمده تصادفات در جاده‌های استان ناشی از رفتار پرخطر رانندگان بوده که رعایت قوانین و مقررات و فرهنگ ترافیکی می‌تواند نقش مهمی در ارتقای ایمنی جاده‌ها ایفا کند.

او بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر برای ارتقای ایمنی راه‌ها و تقویت ناوگان حمل ونقل بار و مسافر تاکید کرد و افزود: باید با تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی فرهنگ استفاده ازحمل ونقل عمومی درجامعه نهادینه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر