Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:39:56 GMT

فروش آثار فرهنگی و هنری در اپلیکیشن پروانه

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۱۳۲

فروش آثار فرهنگی و هنری در اپلیکیشن پروانه

ایسنا/زنجان مسئول صندوق اعتباری هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: امکان مشاهده آثار هنرمندان در اپلیکیشن پروانه وجود دارد.

مرتضی بهمنی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اپلیکیشن پروانه، اظهار کرد: اپلیکیشن پروانه محل و بستری است که برای مشاهده و  فروش آثار فرهنگی و هنری هنرمندان ایجاد شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنرمندان در این اپلیکیشن علاوه بر فروش آثار خود می‌توانند آثار هنرمندان دیگر را نیز مشاهده کنند، همچنین آثار در این اپلیکیشن محافظت شده ‌است.

این مسئول تصریح کرد: در استان زنجان نیز نحوه دریافت و عضویت در این اپلیکیشن  اطلاع‌رسانی شده و در فضای مجازی در گروه‌های مختلف هنری اطلاعات مربوط با اپلیکیشن قرار داده شده‌ است.

بهمنی گفت: خرید و فروش آثار هنری در سطح گسترده و شناسایی هنرهای هر استان و هنرمندان در نقاط مختلف کشور از اهداف اپلیکیشن پروانه است.

مسئول صندوق اعتباری هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: هنرمندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به آدرس http://www.iparvaneh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان آثار هنری اپلیکیشن پروانه فروش آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان