Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:27:38 GMT

کودکان کار جذب، سازماندهی و حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۱۶۲

کودکان کار جذب، سازماندهی و حمایت می‌شوند

ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از زمان شیوع کرونا، بسته‌های بهداشتی در اختیار کودکان کار قرار می‌گیرد.

محمد محمدی‌قیداری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با شرایط کودکان ‌کار، اظهار کرد: تاکنون موردی از ابتلای کودکان کار در جهت ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده ‌است و همچنان بسته‌های بهداشتی در بین کودکان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات بهزیستی در راستای جذب، سازماندهی و توانمندسازی کودکان کار است که این اقدامات توسط موسسه آموزشی و حمایتی کودکان کار بهزیستی انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: اورژانس اجتماعی علاوه بر تاکید بر خانه ماندن و ارائه آموزش‌های لازم در جهت پیشگیری از ابتلا و شیوع ویروس کرونا، جنبه‌های مختلف خطر این بیماری را نیز گوشزد می‌کنند.

محمدی‌قیداری ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز مددکاران در کنار توزیع بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی آموزش‌های لازم را جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، به خانواده‌ها ارائه می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: همواره در این روزها از خانواده‌ها درخواست داریم که کودکان در این دوران سر کار نروند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ ۲۸ میلیون تومان نیز در کنار کمک‌های خیرین برای تهیه بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی کننده و نیز در جهت آموزش ویژه کودکان کار برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا هزینه شده ‌است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان كودك كار بهزيستي بسته های بهداشتی ویروس کرونا کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در دومین همایش بیماری سلیاک در این شهرستان از خانواده‌های دارای فرزند سلیاکی خواست برای دریافت کارت شناسایی و بهره مندی از بسته‌های حمایتی دولت به دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنند.

این همایش امروز و همرمان با چهارمین روز از هفته سلامت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار شد.

بیماری سلیاک مشکل خود ایمنی است که به پوشش روده کوچک آسیب می‌رساند. گلوتن که پروتئین موجود در گندم، جو و چاودار است نشانه‌های این بیماری را تحریک می‌کند.

در حال حاضر درمان قطعی برای بیماری سلیاک وجود ندارد به همین دلیل افراد مبتلا به این بیماری باید از رژیم غذایی پیروی کنند که گلوتن در آن کاملاً محدودشده باشد.

شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان