Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:28:11 GMT

بهبودی ۹۹۴ کردستانی از کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۴۷۹

بهبودی ۹۹۴ کردستانی از کرونا

دکتر فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تا پیش از ظهر امروز تعداد ۱۸۲۳ بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

رضاعی گفت: شهرستان‌های سقز ۴۰۳ نفر، سنندج ۵۰۸ نفر، بانه ۲۱۸ نفر، قروه ۱۴۹ نفر، دیواندره ۱۲۹ نفر، بیجار ۱۰۸ نفر، مریوان ۱۱۰ نفر، کامیاران ۸۷ نفر، دهگلان ۸۶ نفر و سروآباد ۲۵ نفر مبتلای قطعی به کروناویروس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابراز داشت: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر ۵۴۲۷ نمونه است که از این تعداد ۱۸۲۳ مورد مثبت، ۳۳۹۷ مورد منفی و ۲۰۷ مورد اعلام نشده است

رئیس دانشگاه افزود: متاسفانه ۱۳۳ نفر از هم استانی‌های عزیزمان (۳۵ نفر در سقز، ۲۸ نفر در سنندج، ۱۹ نفر در قروه، ۱۹ نفر در بانه، نه نفر در کامیاران، نه نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، پنج نفر در دیواندره و دو نفر در دهگلان) به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن گردیده‌اند.

او با اعلام ۹۹۴ بیمار بهبود یافته و اشاره به اهمیت مرحله‌ی اول غربالگری بیماری کرونا در روند پیشگیری و کنترل بیماری تا به امروز، گفت: اولویت در غربالگری مرحله دوم، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند بنابراین از مردم عزیز استان خواهشمندیم با پاسخگویی به شماره تماس ۴۰۳۰ با مراقبین سلامت و بهورزان همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس