Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی روشنفکر مشکلات پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و همچنین برخی پروژه‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این استان را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر» امروز (۲۱ اردیبهشت) در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد 65 میلیارد تومان طلب دارند که انتظار می‌رود مجموعه مدیران ارشد وزارتخانه برای پرداخت این مطالبات چاره اندیشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منتخب مردم شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون تلاش‌ مجموعه فعالان حوزه بهداشت و درمان این استان در دوران کرونا ویروس را قابل تقدیر دانست و افزود: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و متولیان امر، عملکرد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مقابله با شیوع کرونا مطلوب بوده و در واقع جزو استان‌های موفق کشور بوده است.

 

وی پرداخت مطالبات مجموعه خدمت گزاران بهداشت و درمان استان به پاس خدمات انجام شده را خواستار شد و افزود: برخی پروژه‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این استان برای تکمیل و بهره برداری با کمبود اعتبار روبه‌رو بوده که امیدوارم وزارت بهداشت نیز در این زمینه تدبیری بیندیشند.

 

روشنفکر ادامه داد: ضروری است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به کمبود نیروی انسانی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی نسبت به صدور مجوز به کارگیری نیروهای مورد نیاز به صورت پیمانی-قراردادی اقدام کرده و نیروهای شرکتی را تبدیل وضعیت کنند.

 

«سید کامل تقوی‌ نژاد»، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست پیگیری‌های مهدی روشنفکر برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان را قابل تقدیر دانست و گفت: برای رفع مشکلات مطرح شده در آینده‌ای نچندان دور با همکاری منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون چاره اندیشی می‌‍کنیم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهدی روشنفکر وزارت بهداشت و درمان کمبود نیروی انسانی پرستاران کرونا حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین