Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرونا چه خوش‌حساب‌هایی را که بدحساب نکرد! روزهای پایانی سال گذشته طوری رقم خورد که افراد خوش‌حسابی که نتیجه استعلام چک آن‌ها همیشه با نتیجه سفید همراه بود اما در این ایام استعلام چک با نتیجه قرمز را تجربه کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از ساد۲۴، اگر صاحب دسته‌چک هستید و یا به‌واسطه شغل خود با چک سر و کار دارید، این متن، یک مقاله کاربردی و جامع برای شما خواهد بود! با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معرفی سامانه ساد۲۴، تنها سامانه ثبت و استعلام چک سرقتی/مفقودی

سامانه ساد۲۴، سامانه ثبت و استعلام چک سرقتی / مفقودی است. ساد۲۴ تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه است. این سامانه بااطلاع رسانی سراسری سرقتی/مفقودی بودن چک از نقل‌وانتقال آن در بازار جلوگیری کرده و در راستای پیشگیری از وقوع جرم گام‌های مؤثری برداشته است. این سامانه برای راحتی کاربران اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴ را منتشر کرده است. در ادامه اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴ که در حال حاضر کامل‌ترین و جامع‌ترین اپلیکیشن حوزه چک است را بررسی می‌کنیم.

ساد۲۴، مهم‌ترین اپلیکیشن استعلام چک را بهتر بشناسید!

با استعلام چک در اپلیکیشن ساد۲۴، به‌طور هم‌زمان می‌توانید آگاه شوید که:
۱) چک دریافتی سرقتی/ مفقودی نباشد.

۲) صادرکننده چک خوش‌حساب باشد یعنی اخیراً در پرونده مالی خود چک برگشتی نداشته باشد.

برای اینکه بدون هیچ هزینه‌ای از سرقتی/ مفقودی نبودن چک اطمینان حاصل کنید، کافی است که شماره شبا و شماره سریال چک را در اپلیکیشن ساد۲۴ وارد کنید یا به کمک اسکنر کد QR روی چک را اسکن کنید. نتیجه استعلام به‌طور واضح به شما اطلاع داده می‌شود.

اگر می‌خواهید از خوش‌حسابی صادرکننده چک مطمئن شوید باید استعلام صیاد را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره صیادی از چک‌ها استعلام بگیرید. نتیجه استعلام صیاد در حالت عادی در قالب رنگ‌های مختلف به شما ارائه می‌شود اما نتیجه استعلام صیاد در اپلیکیشن ساد۲۴، به‌طور کامل برای شما توضیح داده‌ شده است. اطلاعات بیشتر راجع به استعلام چک را در متن‌های قبلی ساد۲۴ توضیح داده‌ایم.

درست فکر می‌کنید، فقط با نصب یک اپلیکیشن استعلام چک می‌توانید از دو جنبه مهم و حائز اهمیت چک را بررسی کنید علاوه بر اینکه مزایا و کاربردهای اپلیکیشن ساد۲۴ فقط به استعلام چک خلاصه نمی‌شود و امکانات کاربردی دیگری نیز دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

۱۰ کاربرد مهم اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴ که نمی‌دانید!

اپلیکیشن رایگان استعلام چک صیادی ساد۲۴ یک اپلیکیشن کامل و جامع در حوزه چک و مدیریت چک‌های بانکی است که کاملاً رایگان خدمات خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن متعلق به سامانه ساد۲۴ است.

همان‌طور که گفتیم، اپلیکیشن استعلام چک صیاد ساد۲۴ درواقع فقط یک اپلیکیشن برای استعلام چک‌ها نیست. شما پس از نصب این اپلیکیشن یک مدیر چک اختصاصی برای خود دارید و می‌توانید معاملاتی آسان‌تر، امن‌تر و بهتر از گذشته داشته باشید.
 کاربردهای این اپلیکیشن عبارت‌اند از:

۱) استعلام رایگان خوش‌حسابی صادرکننده چک یا استعلام چک صیادی

۲) استعلام رایگان سرقتی/مفقودی نبودن چک دریافتی یا استعلام ساد

۳) یادآوری تاریخ سررسید چک با یادآور چک

۴) محاسبه سریع سود وام بانکی به همراه مبلغ اقساط آن در قسمت محاسبه سود و اقساط وام بانکی

۵) رأس گیری کردن چک‌ها بدون محدودیت ازنظر تعداد و زمان و مبلغ با رأس گیر چک ساد۲۴

۶) امکان بایگانی کردن چک‌ها برای مدیریت بهتر و راحت‌تر در بایگانی چک

۷) دسته‌بندی کردن چک‌ها در ۴ دسته‌بندی مختلف «پاس شد» «برگشت خورد» «مسترد شد»«خرج شد» و مرتب‌سازی آن‌ها به ترتیب مورد نظر برای راحتی کاربر و مدیریت چک با دقت بیشتر

۸) امکان بررسی سوابق استعلام صیاد و در صورت لزوم استعلام مجدد بدون وارد کردن دوباره اطلاعات هم در قسمت استعلام صیاد و هم در قسمت استعلام ساد

۹) امکان ثبت اطلاعات ریز و دقیق در یادآور چک در جهت مدیریت بهتر چک‌های شما

۱۰) تبدیل عدد به حروف و ریال به تومان بدون خطا و اشتباه در مبدل عدد به حروف ساد۲۴

۱۱) امکان بک آپ گرفتن در بازه‌های زمانی متفاوت و بازیابی اطلاعات موردنیاز به کمک بک آپ های مختلف

۱۲) و کلی امکانات کاربردی در حوزه چک متناسب با نیازهای شما

یادآور چک، سررسید چک‌های شما را به شما یادآوری می‌کند!

اگر جزو افرادی هستید که سررسید چک‌های خود را فراموش می‌کنید، نصب اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴ یک‌راه حل خوب برای شماست. شما پس از نصب این اپلیکیشن می‌توانید بعد از استعلام گرفتن از چک‌های دریافتی آن‌ها را در یادآور ثبت کنید و آسوده‌خاطر باشید!

با ثبت چک سرقتی/مفقودی از دارایی‌های خود محافظت کنید!

اگر چک شما گم‌شده یا به سرقت رفته همین‌ الان آن را در ساد۲۴ ثبت کنید تا بااطلاع رسانی سراسری در کل کشور از نقل‌وانتقال آن در بازار جلوگیری شود. اگر شما چک سرقتی/مفقودی خود را در سامانه ساد۲۴ ثبت کنید از هرگونه کلاه‌برداری جلوگیری می‌شود.

 با ساد۲۴ از رفع سوء اثر شدن چک‌ها اطمینان حاصل کنید.

برای اطلاع از رفع سو اثر شدن چک‌ها کافی است تا ساد۲۴ را نصب کنید و با استعلام صیاد، در کمتر از یک دقیقه از رفع سو اثر شدن از چک‌هایتان اطمینان حاصل کنید.

درنگ نکنید، اپلیکیشن ساد۲۴ را همین‌الان رایگان از کافه بازار دانلود کنید!

https://cafebazaar.ir/app/ir.sad24.app

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساد24 نتیجه استعلام سرقتی مفقودی استعلام صیاد چک سرقتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، چند روز پس از آنکه اعلام شد یک ویژگی هوش مصنوعی چالش برانگیز در موبایل های هواوی عکس ها را به محتوای هرزنگاری تبدیل می کند، اخبار مشابهی درباره اپل نیز منتشر شده است.

طبق گزارش ها اپل ۳ اپلیکیشنی که با عنوان «تولید کننده محتوای هنری» تبلیغ شده اند اما در اینستاگرام با عنوان سایت های هرزنگاری ترویج می شوند و مدعی هستند هرعکسی را رایگان به محتوای غیراخلاقی تبدیل می کنند، حذف کرده است.

این اپلیکیشن ها از هوش مصنوعی مولد برای ساخت تصاویر هرزنگاری جعلی افراد استفاده شده اند. ممکن است از این عکس ها برای آزار، اخاذی و از بین بردن حریم خصوصی افراد استفاده کرد.

نکته جالب آنجاست که این اپلیکیشن ها از سال ۲۰۲۲ میلادی در اپ استور فعال بوده اند. همچنین براساس گزارش مذکور این اپ ها در صورتی اجازه حضور در اپ استور را داشتند که تبلیغات سایت های هرزنگاری را حذف کنند.

با این وجود یکی از آنها تا ۲۰۲۴ میلادی و هنگامیکه گوگل آن را از پلی استور حذف کرد، همچنان چنین تبلیغاتی را نشان می داد.

اکنون اپل تصمیم گرفته تا اپلیکیشن مذکور را از اپ استور پاک کند. اقدام مذکور در زمانی حساس برای اپل انجام شده است. رویدادWWDC۲۰۲۴ اپل قرار است به زودی برگزار شود و همچنین پیش بینی می شود این شرکت از ویژگی های مهم هوش مصنوعی در iOS۱۸ و سیری رونمایی کند.

کد خبر 6091139

دیگر خبرها

  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند