Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@22:52:07 GMT

کاهش جرائم خشن در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۷۲۵

کاهش جرائم خشن در زنجان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی یکشنبه ۲۱ اردیبهشت اظهار کرد: با شناسایی و استخراج آماری آسیب‌ها در سال ۹۷ مشخص شد که استان زنجان در چند جرم ازجمله خشونت، رنج می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد رشد قابل‌توجهی در خشونت‌های رفتاری، گفتاری و عملکردی بودیم.

صادقی نیارکی افزود: افزایش خشونت و بالا بودن رتبه استان در این بخش، مجموعه مدیران استان را نگران کرده بود به‌طوری‌که کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال ۹۸ جزو برنامه‌های مهم امور اجتماعی استانداری نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: تصمیم و اراده دستگاه قضایی، حرکت به سمت کنترل و پیشگیری از این جرائم بود، کاهش خشونت، یکی از مأموریت‌های اصلی دستگاه قضایی در هر دوره بوده و امسال نیز ۴۱ برنامه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تعریف‌شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این راستا اظهار کرد: یکی از این اقدامات، رسیدگی سریع به پرونده‌ها بود که منجر به کاهش جرائم در بسیاری موارد ازجمله خشونت شد.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: سال ۹۷ در استان زنجان ۶۶ مورد خشونت اتفاق افتاده بود که خوشبختانه با ۵۵ درصد کاهش در سال گذشته به ۲۸ مورد رسید.

وی افزود: انواع نزاع (فردی و جمعی) ۲۷ درصد و قتل نیز ۳۵ درصد در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ کاهش پیدا کرد درحالی‌که تمام این جرائم در سال‌های گذشته در حال رشد بود.

کد خبر 510124 برچسب‌ها استان زنجان وزارت دادگستری آسیب اجتماعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان زنجان وزارت دادگستری آسیب اجتماعی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این زندانیان با جرائم مالی غیراز کلاهبرداری ، نفقه، مهریه و دیه غیرعمد  دوران محکومیت خود را در زندان می گذراندند .
با کمک خیران گرمساری در روزهای آینده ۱۵ نفر زا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش  خانواده های  خود برمی گردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • خواص یخ هندوانه برای پوست چیست؟