Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:51:05 GMT

ماموریت های تصادفی اورژانس مازندران ۵۰ درصد کمتر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۱۰۹۶

ماموریت های تصادفی اورژانس مازندران ۵۰ درصد کمتر شد

یحیی صالح طبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش چشمگیر آمار مأموریت‌های تصادفی در فروردین امسال نسبت به فروردین سال قبل گفت: آمار مأموریت‌های تصادفی که در فروردین امسال توسط اورژانس ۱۱۵ انجام شد حدود ۵۰ درصد نسبت به فروردین سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: این درحالی است که آمار مأموریت‌های غیر تصادفی در فروردین امسال ۱۳ درصد نسبت به فروردین سال ۹۸ افزایش داشته است که بیشترین آمار این مأموریت‌ها مربوط به بیماران سندروم حاد تنفسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح طبری، توجه مردم به هشدارها در خصوص عدم خروج از منزل ورعایت فاصله اجتماعی و کم شدن حجم مسافرت‌ها برای جلوگیری از انتقال بیماری کووید ۱۹ از دلایل کاهش معنادار مأموریت‌های تصادفی عنوان کرد وگفت: سال قبل ۱۳۸ هزار مأموریت پزشکی توسط اورژانس استان انجام شد که نسبت به سال ۹۷ حدود ۱۰ درصد بیشتر بوده است.

کد خبر 4921933

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس مازندران سانحه تصادف ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام شهرکرد گرگان ماه مبارك رمضان زلزله بیرجند مواسات کمک به نیازمندان جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر کل گمرک استان سمنان گفت:  در فروردین  امسال ، ۲۹ هزار تن کالا شامل مواد شوینده - کربنات سدیم ، هیدروکربن   و سیم و کابل به ارزش ۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان سمنان به ۳۴ کشور جهان صادر شد که به لحاظ وزن ۹۶ درصد و به لحاظ ارزش صادراتی ۸۰ درصد نسبت به فروردین سال گذشته افزایش داشته است.
مرتضی حاجیان نژاد با بیان اینکه در این مدت هزار و ۵۵۰ تن کالامواد اولیه و ماشین آلات واحد‌های تولیدی به ارزش شش میلیون ۵۰۰ هزار دلار به گمرکات استان سمنان وارد شده است  گفت: تراز تجاری یک ماهه استان سه میلیون ۵۰۰ هزار دلار و مثبت بوده است.
حاجیان نژاد همچنین گفت: بر اساس تحلیل‌های آماری ، میزان تجارت خارجی استان سمنان در سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل از آن ۵۹ درصد رشد داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • سرگیجه با آمار تورم
  • تورم نقطه به نقطه فروردین ماه اعلام شد
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است