Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:17:49 GMT

تماس تلفنی مشترکان ۳ مرکز مخابراتی دچار اختلال شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۱۴۰۴

تماس تلفنی مشترکان ۳ مرکز مخابراتی دچار اختلال شد

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهدای ورد آورد، جماران و شهید محلاتی در تهران آغاز شده است.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در  مرکز مخابرات شهدای ورد آورد با پیش شماره های ۴۴۹۸، ۴۴۹۹ در محدوده خیابان های رجایی، امام حسین، جاده مخصوص کرج، پل اتوبان حکیم و در مرکز مخابرات جماران با پیش شماره های ۲۲۸۰ الی ۲۲۸۳، ۲۶۱۰ الی ۲۶۱۲، ۲۶۱۵، ۲۶۲۵، ۲۶۲۴، ۲۶۴۵، ۲۶۴۷، ۲۲۲۸، ۲۲۲۹ در محدوده خیابان های نیاوران، زیبا، مجتمع خورشید، مجتمع سپانیر به مدت ۷۲ ساعت آینده دچار اختلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارتباط مشترکان در مرکز مخابرات شهید محلاتی در محدوده تقاطع بلوار ارتش و اتوبان امام علی نیز از ساعت ۲۴ امشب به مدت ۴ ساعت با اختلال همراه می شود.

کد خبر 4921617 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: تماس تلفنی تلفن ثابت مخابرات تهران ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان کووید 19 تحقیقات علمی امنیت اطلاعات فناوری نانو فناوری فضایی نوآوری تولید اینترنت موبایل ماهواره واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 خودرو «حیم زیتون» وزیر آموزش رژیم اسراییل دچار حادثه شد. گفته شده پدر این وزیر مجروح شده است. روز جمعه هم «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسراییل با خودرو خود دچار حادثه و مجروح شد. تصاویر خودروی این وزیر پس از تصادف را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته