Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@06:12:24 GMT

کار تعویض پلاک را به تاخیر بیندازید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۱۵۰۲

کار تعویض پلاک را به تاخیر بیندازید

تین نیوز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با انتقاد از شلوغی مراکز تعویض پلاک گفت: در حال حاضر روزانه بیش از هزار نفر به مرکز تعویض پلاک کرمانشاه مراجعه می کنند که این امر می تواند برای سلامت آنها در بحث پیشگیری از کرونا خطرناک باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ فضل الله شیری با اشاره به شروع به کار مراکز تعویض پلاک پس از تعطیلی حدود دو ماهه، گفت: این مراکز به دلیل شیوع بیماری کرونا از اوایل اسفند تا اواخر فروردین ماه تعطیل بودند و همین امر موجب انباشت کارها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بازگشایی این مراکز با شلوغی بی سابقه ای مواجه هستیم، طوری که تنها در مرکز تعویض پلاک شهرستان کرمانشاه روزانه بیش از هزار مراجعه کننده داریم.

شیری از افزایش 80 درصدی مراجعات این مراکز نسبت به روزهای عادی سال خبر داد و افزود: این امر صف های طولانی را رقم زده و مراجعین از ساعت چهار صبح نوبت می گیرند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز گفت: در کنار رعایت نکات بهداشتی، بحث فاصله گذاری اجتماعی هم ضروری است و مردم برای حفظ سلامت خودشان بهتر است کار تعویض پلاک را به تاخیر بیندازند.

شیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مراکز همه روزه بجز روزهای تعطیل فعال هستند و همه روزه بجز پنجشنبه‌ها تا ساعت 17 بعدازظهر خدمات رسانی می کنند و توصیه می کنیم مراجعین در ساعات بعدازظهر مراجعه داشته باشند و از ازدحام اول صبح خودداری کنند.

وی افزود: بحث تعویض پلاک نیازمند حداقل یک تا دو ساعت کار کارشناسی برروی خودرو است و همین روند کار را کند کرده و مردم برای پیشگیری از این معطلی و تجمع بهتر است کار خود را حتی المقدور به تاخیر بیندازند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: به احتمال زیاد به دلیل انباشت کارهای تعویض پلاک به دلیل تعطیلی طولانی مدت این مراکز، شلوغی مراکز تعویض پلاک تا خردادماه ادامه داشته باشد و توصیه می شود مراجعین کارهای تعویض پلاک خود را به بعد از این تاریخ موکول کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت ترافیکی این آزادراه در هدایت ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری، به روند تسریع در انجام توافقات و تملک معارضین این پروژه اشاره کرد و گفت: با تلاش همکارانم و نیز حمایت‌های سازمان املاک و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خوشبختانه این روند تسریع یافت.

به گفته وی؛ به همین سبب از ابتدای سال۱۴۰۲ تعداد ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر آزادراه شهید شوشتری در ناحیه ۶ منطقه ۱۵تملک و آزادسازی شد. 

شیری در ادامه به تملک و آزادسازی آخرین املاک معارض این پروژه اشاره کرد و گفت: یک ملک با عرصه ۱۳۲ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تملک و آزادسازی شد، همچنین برای آخرین معارض مسکونی این پروژه مجوز اعمال ماده ۹ از شورای شهر اخذ و پس از ارجاع به دادستانی و طی مراحل قانونی نظر کارشناسی دریافت و ابلاغ و در انتظار اجرای رای است، که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته خواهد شد. 

شهردار منطقه ۱۵ با تأکید بر اهمیت کلان‌پروژه‌های عمرانی در شهرتهران خاطرنشان کرد: به جهت اهمیت بهره‌برداری هرچه سریعتر، آزادراه شهید شوشتری رفع معارضین این پروژه با همت مضاعف و پیگیری ویژه مدیریت شهری منطقه در دستور کار قرار گرفت.

شیری همچنین به تاثیرگذاری این پروژه در منطقه، اشاره کرد و گفت: آزادراه شهید شوشتری، بزرگراه امام رضا (ع)، آزادگان و شهید نجفی رستگار را به بزرگراه شهید یاسینی وصل می‌کند که با بهره برداری آن، بار ترافیکی بسیج و سه راه افسیریه کاهش محسوسی خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری