Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیجیتال مارکتینگ امروزه یکی از ابزار های بسیار کلیدی برای افزایش فروش و بازاریابی در دنیای اینترنت است ، یکی از ابزار های بسیار کلیدی در دیجیتال مارکتینگ تبلیغات است ، در این مقاله به بررسی تاثیر تبلیغات رپورتاژ آگهی در برندینگ و افزایش فروش در دنیای اینترنت خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تعریفی از رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست ؟ خرید رپورتاژ آگهی خبر روابط عمومی یا معرفی محصولات و خدمات شرکت شما در در سایت های خبری و پربازدید است ، شما با انتشار یک رپورتاژ آگهی می توانید هم دیده شوید هم بک لینک بگیرید ، دیده شدن شما در سایت های خبری می تواند به برندینگ مجموعه شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با گرفتن 3 هایپر لینک در متن خبر به صفحاتی که می خواهید در نتایج گوگل رتبه بگیرد می تواند روی رشد کلمات کلیدی شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد رپورتاژ آگهی در سایت های خبری و خبرگزاری های مطرح ایران هستید کافی است کلمه رپورتاژ ادز را در گوگل منتشر کنید ، رپورتاژ ادز مرجع ارائه اخبار رپورتاژ آگهی در ایران است .

نکات مهم در خرید رپورتاژ آگهی

برای خرید رپورتاژ آگهی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم ؟ در انتخاب وب سایت مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی باید چه مواردی را بررسی کنیم ؟

برای انتشار رپورتاژ آگهی اولین گام انتخاب وب سایت های معتبر و متناسب با حوزه فعالیت شماست ، در ابتدا لیست خبرگزاری ها و وب سایت های پربازدید رو مورد بررسی قرار دهید ببینید کدام یک از دسته بندی ها بدرد حوزه کاری شما می خورد؟

اعتبار دامنه

پس از اینکه وب سایت های مرتبط را شناسایی کردید نوبت به بررسی اعتبار و قدرت دامنه های آن وب سایت از نظر سئو است ، مخصوصا اگر سئو سایت برای شما مهم است ،  برای این کار کافی است در گوگل بررسی دامین اتوریتی و پیج اتوریتی دامنه را جستجو کنید و سایت هایی که اتوریتی (ارزش دامنه با بررسی وب سایت moz.com) سایت ها را در اختیار شما قرار می دهد ، پیدا کرده و دامین اتوریتی و پیج اتوریتی آنها را بررسی نمایید.

اگر به دنبال سایت های با ارزش هستید پیج اتوریتی و دامین اتوریتی بالای 25 را انتخاب کنید سایت هایی که اعتبار بسیار بالایی نزد موتور های جستجو به گزارش سایت moz را دارند می تواند بهترین گزینه برای انتشار رپورتاژ آگهی برای شما باشد. دامین اتوریتی بین 25 الی 85 را در بین خبرگزاری ها و سایت های خبری می توانید انتخاب نمایید.

اسپم اسکور پایین

یکی دیگر از نکاتی که در انتشار رپورتاژ آگهی باید مورد توجه قرار دهید اسپم اسکور پایین است ، اسپم اسکور هر اندازه کمتر باشه بهتر است. در وب سایت هایی که اتوریتی دامنه را به شما اعلام میکنند گزارش اسپم اسکور سایت را هم می توان پیدا کرد.

برای مشاهده دامین اتوریتی و اسپم اسکور می توانید وارد سایت websiteseochecker.com شوید و موارد فوق را بررسی نمایید.

 

از کجا رپورتاژ آگهی خریداری کنیم ؟

سایت های بسیار زیادی برای خرید رپورتاژ آگهی وجود دارند اما قدیمی ترین فعالان حوزه رسانه ، روابط عمومی و رپورتاژ آگهی در ایران وب سایت رپورتاژ ادز است ، برای دریافت خدمات انتشار رپورتاژ آگهی  و مشاوره رایگان در زمینه برندینگ ، سئو و انتشار رپورتاژ آگهی کافی است کلمه رپورتاژ آگهی را در گوگل سرچ کنید ، وب سایت رپورتاژ ادز به آدرس اینترنتی https://reportaj.ir    در لیست 4 وب سایت اول گوگل خواهید دید . اگر علاوه بر رپورتاژ آگهی نیاز به مشاوره دیجیتال مارکتینگ هم دارید می توانید در جلسات مشاوره با رپورتاژ ادز در ارتباط باشید. رپورتاژ ادز زیر مجموعه هلدینگ اینتن در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که فعالیت خود را از سال 1394 در زمینه تبلیغات ، برندینگ ، دیجیتال مارکتینگ آغاز کرده است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انتشار رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ آگهی دیجیتال مارکتینگ رپورتاژ آگهی سایت های خبری رپورتاژ ادز وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • حواله علی پی
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران