Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@06:27:51 GMT

هر شلیک تروریستی خیانت مضاعف به مردم کردستان است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۳۳۴۶

هر شلیک تروریستی خیانت مضاعف به مردم کردستان است

بهرام نصرااللهی زاده روز پنجشنبه در نشست اعضای اتاق رسانه اطلاع‌رسانی مقابله با بیماری کرونا در استان، شهادت سه نفر از پاسداران مدافع میهن و خدمتگزاران عرصه امنیت را به مردم استان و همرزمان شهدا تسلیت گفت و از آن به عنوان ضایعه تلخ و دردناک نام برد.

وی با بیان اینکه این جنایت، خیانت مضاعفی در حق مردم استان کردستان است، اضافه کرد: خناسان با هر شلیک تروریستی حق حیات را گرفته و وجهه استان را از نظر امنیتی خدشه‌دار و توسعه و رشد و آبادانی را هدف قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان از این تروریست‌ها به عنوان گروه بزدلی نام برد که نمی‌تواند به امنیت پایدار ضربه بزند ولی در حوزه توسعه، با مردد کردن سرمایه‌گذاران، خیانت مضاعفی در حق مردم استان روا می‌دارند.

همه علیه کرونا

نصراللهی‌زاده در ادامه با اشاره به جانفشانی کادر درمان در روزهای شیوع کرونا در استان، اظهار داشت: این روزها همه کادر درمان از جان و سلامتی خود مایه گذاشتند و بدون شک این صحنه‌ها در تاریخ باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه پزشکان، پرستاران و کارکنان حوزه بهداشت و سلامت در معرض خطر بیشتری بودند و یک شهید هم تقدیم کردند، گفت: تلاش برای تامین سلامت جامعه از اقدامات بزرگ و انسان دوستانه‌ای است که باید قدردان آن بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اینکه حوزه تدارکات فعالیت‌های اقتصادی  در استان هم همت به خرج داد، یادآور شد: همه شاهد بودیم که استانی که در تهیه ماسک و الکل و مواد ضدعفونی هیچ سابقه‌ای نداشت توانست ملزومات مورد نیاز را تامین کند و به به سوی بحران نرود.

وی به تلاش و کوشش حمایتی دولت، خیرین و نهادهای مختلف از جمله سپاه، بنیاد مستضعفان و دیگر ارگانها اشاره کرد و افزود: همهپای کار آمدند و جشنواره ای از احساس نوعدوستی رقم زدند و در این میان اقشار آسیب دیده از کرونا هم فراموش نشدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان عملکرد رسانه‌های استان در مواجهه با این بیماری را موفق و خوب ارزیابی کرد و با قدردانی از اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع در این زمینه، افزود: در روزهای نخست شیوع بیماری، شایعات بی اساس، نگرانی‌هایی را به جامعه تزریق کرده و بسیاری از اقدامات را زیر سوال برده بود که با راه‌اندازی اتاق رسانه، بار روانی جامعه کاسته شد.

نصراللهی‌زاده تاکید کرد: اقدام رسانه‌های استان در مقابله با بیماری کرونا از جمله کارهای بی نظیری بود که با احساس مسوولیت ویژه، کار حرفه‌ای انجام گرفت و هدف آن تامین مصلحت عمومی و ایجاد آرامش در جامعه با ارائه امارهای صحیح و مستند علوم پزشکی استان بود.

وی یادآور شد: با فعالیت اتاق رسانه، فضای عمومی جامعه به سمت اخبار واقعی پیش رفت و حتی فضای بازار مصرف کالا را هم با اطلاع رسانی به موقع، ساماندهی کرد تا مردم نگران شایعه کمبودها نباشند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با بیان اینکه، اطلاع‌رسانی درست موجب ایجاد حساسیت‌های بهداشتی در عین خودداری از تزریق نگرانی بی‌مورد شد، اضافه کرد: عملکرد موفقی از مجموعه دستگاه‌های دولتی، بخش خصوصی، خیرین و اصحاب رسانه در زمینه بیماری کرونا شاهد بودیم که قدردان این دغدغه و احساس مسوولیت هستیم.

در این نشست از اعضای فعال اتاق رسانه استان قدردانی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا الکل درمان دستگاه های دولتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سرمایه گذاران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اطلاع رسانی اتاق رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وزرای دفاع کشور عضو سازمان همکاری های های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه  و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه ،سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی  محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزاری  دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای