Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@13:07:09 GMT

سقف متحرک استخر ( پوشش تلسکوپی بازشونده )

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۳۹۱۷

سقف متحرک استخر ( پوشش تلسکوپی بازشونده )

استفاده از استخر تفریحی در هر فصل سال مفرح و باعث نشاط میشود، مخصوصا این نشاط و شادی در کنار خانواده چند برابر نیز میگردد. در گذشته استفاده از استخر ها فقط در ماه های گرم سال امکان پذیر بود. با توسعه شهرنشینی و گسترش رفاه اجتماعی حضور استخر ها در آپارتمان ها و ویلا ها یک امکان ویژه و در برخی مکانها حتی ضروری نیز میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوشش استخر

همانطور که گفته شد داشتن استخر رو باز در یک پنت هاوس و یا ویلا یک امکان ویژه به حساب می آید ولی استفاده از آن فقط در فصول گرم سال بسیار نا امید کننده به نظر میرسد. با فراهم کردن پوشش استخر با سازه ای زیبا و ایمن میتوان از استخر در تمام فصول سال استفاده نمود. نسبت به متراژ مورد نظر استخر و فضای پیرامون استخر میتوان از پوشش های متنوعی به این منظور برای ساخت استفاده نمود.

پوشش استخر را میتوان با اشکال متفاوت و کیفت های متنوعی ساخت. شما با بازدید از سایت کاژه میتوانید از تنوع ساخت پوشش استخر ها بسته به مکان مورد نظر و کاربری استخر بازدید نموده و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

در تصویر زیر یک نمونه از پوشش استخر ساخته شده برای ویلایی در شهریار را ملاحظه میفرمایید.

---

پوشش متحرک استخر ( پوشش تلسکوپی باز شونده استخر )

همانطور که گفته شد پوشش استخر ها را میتوان به شیوه ها و شکل های متنوعی ساخت. این تنوع در پوشش متحرک و استخر باز شو هم امکانپذیر است. استخر باز شو و یا همان پوشش متحرک استخر که بستگی به بزرگی استخر و سازه ساخته شده میتواند اتوماتیک ( ریموت دار ) و یا دستی طراحی و ساخته شود.

پوشش متحرک استخر این امکان را برای ما فراهم مینماید که در فصول سرد سال با بستن پوشش تلسکوپی استخر زیر برف و باران زمستان هم از هوای مطبوع ایجاد شده در زیر سازه و استخر بهره جست و هم در فصول گرم سال میتوان با گشودن و یا جمع کردن سازه تلسکوپی و جمع شونده استخر از آفتاب لذت بیشتری برد.

مزایای سقف و پوشش استخر

سقف و پوشش استخر مزایای مختلفی برای دارندگان آن به همراه دارد از مزایای آن میتوان موراد زیر را بر شمرد.

1-    استفاده استخر در فصول سرد سال

2-    محافظت از کودکان خانواده از غرق شدگی

3-    پوشش استخر مانع تجمع گرد و خاک به داخل استخر میگردد

4-    کاهش هزینه تسویه آب استخر

شرکت کاژه با در دست داشتن تیم تخصصی برای ساخت سازه ها ی استخری در خدمت شما میباشد.

اطلاعات تماس : 02188492314 – 09121509516 – www.kajeh.com

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ایران آنلاین در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پوشش متحرک استخر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره امور منابع آب خواف گفت: با تخریب یک استخر خاکی غیرمجاز در شهر سده از توابع بخش سلامی این شهرستان پنج هزار متر مربع از زمینهای ملی رفع تصرف شد.   مهدی سالاری افزود: یک باب استخر خاکی غیر مجاز در مسیل شهر سده خواف توسط گروه گشت و بازرسی اداره امور منابع آب شناسایی شد و با دستور مراجع قضایی و در معیت ضابط قضایی استخر یادشده تخریب و حدود پنج هزار متر مربع از زمینهای ملی این منطقه رفع تصرف و بازگشایی شد.   رییس اداره امور منابع آب خواف از کشاورزان خواست که قبل از هر گونه احداث استخر مجوز آن را از جهاد کشاورزی و امور منابع آب بگیرند.   سالاری افزود: ۶ هکتار از زمینهای ملی اطراف رودخانه های این شهرستان طی سال گذشته بازگشایی و بستر رودخانه ها رفع تصرف شد   وی لایروبی ۱۰ کیلومتر از رودخانه های شهرستان خواف را از دیگر اقدامات اداره امور منابع آب خواف در سال گذشته ذکر کرد.   از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • استخر‌هایی که جان می‌گیرند
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • کندوان یکطرفه شد
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول