Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@20:47:50 GMT

طولانی‌ترین دوره دوری ملکه انگلیس از امور

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۴۶۸۲

طولانی‌ترین دوره دوری ملکه انگلیس از امور

به دنبال ادامه بحران کرونا در انگلیس، ملکه ۹۴ ساله این کشور همچنان در کاخ «وینزر» می‌ماند تا طولانی‌ترین دوره دوری وی از امور در ۶۸ سال سلطنت در پی شیوع کرونا رقم بخورد.

به گزارش مشرق، به دنبال ادامه بحران کرونا در انگلیس، ملکه ۹۴ ساله این کشور همچنان در کاخ «وینزر» می‌ماند تا طولانی‌ترین دوره دوری وی از امور در ۶۸ سال سلطنت در پی شیوع کرونا رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ماموریت خبرنگار BBC در فراکسیون زنان مجلس +عکس

قرار است کاخ باکینگهام در فصل تابستان به روی عموم بسته بماند. این اتفاق اولین بار است که در ۳۰ سال گذشته رخ می‌دهد. به گزارش روزنامه «ساندی تایمز»، مشخص نیست که برنامه‌های وی حتی برای فصل پاییز هم اجرایی شود.

روزنامه انگلیسی «سان» گزارش داد ملکه قرار بود در ماه اکتبر به آفریقای جنوبی سفر کند اما هنوز مشخص نیست این سفر طبق برنامه انجام خواهد شد یا خیر. برخی از برنامه‌های او نیز لغو شده است.

ببینید: فیلم/ وضعیت آخر الزمانی اقتصاد انگلیس فیلم/ صد برابر شدن آمار مبتلایان به کرونا در انگلیس

یک منبع سلطنتی به روزنامه تایمز انگلیس گفت ملکه هیچ کاری را برخلاف توصیه‌های مرتبط با سنش نخواهد کرد و همه توصیه‌ها رعایت می‌شوند.

«الیزابت دوم» اخیراً دو سخنرانی خطاب به مردم انگلیس انجام داد. اولین سخنرانی که ۲۴ میلیون نفر آن را تماشا کردند در ۵ آوریل انجام شد و او خطاب به کسانی که به دلیل قرنطینه از دیدن عزیزانشان محروم شده‌اند گفت که دوباره آنها را ملاقات خواهند کرد و در دومین سخنرانی به مناسب روز پیروزی در اروپا و پایان جنگ جهانی دوم، وی از بریتانیایی‌ها خواست هرگز تسلیم و ناامید نشوند.

بنابر آخرین آمار، انگلیس با بیش از ۲۱۵ هزار مبتلا و ۳۱ هزار و ۵۰۰ فوتی، یکی از درگیرترین کشورهای اروپایی با بحران کروناست. به لحاظ تعداد ابتلا پیش از انگلیس کشورهای آمریکا، اسپانیا و ایتالیا قرار دارند، اما به لحاظ تعداد تلفات انگلیس بعد از آمریکا در مقام دوم جهان قرار دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور زلزله تهران اخبار بورس الیزابت دوم انگلیس ایتالیا جنگ جهانی دوم ویروس کرونا آمریکا اسپانیا مشرق ملکه انگلیس ملکه الیزابت دوم ملکه انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی

مدیرکل برنامه‌ریزی گردشگری گفت: سرفصل‌های دوره توان‌افزایی و توانمندسازی بهره‌برداران اقامتگاه‌های بوم‌گردی به منظور اجرا در چارچوب ضوابط مربوطه، به ادارات کل میراث‌فرهنگی ابلاغ شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ابوطالب قاسمی؛ مدیرکل برنامه‌ریزی گردشگری اظهار کرد: تعیین و ابلاغ سرفصل‌های دوره توان‌افزایی و توانمندسازی بهره‌برداران اقامتگاه‌های بوم‌گردی با هدف افزایش توانمندی بهره‌برداران شاغل در واحدهای اقامتگاه‌های بوم‌گردی انجام شد.

وی افزود: عدم برخورداری برخی شاغلان در اقامتگاه‌های بوم‌گردی از سطوح عالی تحصیلاتی و نوع خدمت میزبانی در این واحدها که در مواردی به صورت خانوادگی، بومی و محلی انجام می‌شود، ضرورت داشت دوره‌های آموزشی موجود به عنوان یک مطالبه جدی مورد بازنگری قرار گیرد و متناسب با این قشر، دوره‌ای جدید با همکاری و نظارت جامعه تخصصی بوم‌گردی و برخی از اساتید و متخصصین این حوزه بر اساس نظرات مدیران حوزه‌های تخصصی معاونت گردشگری طراحی و ابلاغ شود.

قاسمی با بیان اینکه این موضوع با استقبال گسترده علاقمندان به این حوزه مواجه شده است، افزود: بر اساس ضوابط اجرایی، مؤسسات آموزشی موظف هستند از تاریخ ابلاغ بخشنامه، دوره‌های توانمندسازی متقاضیان اقامتگاه‌های بوم‌گردی را بر اساس دروس و سرفصل‌های تعیین شده اجرا کنند.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری خاطرنشان کرد: دوره‌های الزامی صرفاً از طریق مؤسسات آموزشی دارای مجوز از این معاونت برگزار و مدرسین هر دوره با معرفی مؤسسات مربوطه در چارچوب دستورالعمل و بخشنامه‌های ابلاغی صورت می‌گیرد.

به گفته وی، صدور گواهینامه دوره‌های تشویقی توسط استان انجام می‌شود و امکان برگزاری دوره‌های تشویقی در رویداد آموزشی جامعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیز وجود دارد.

قاسمی گفت: سرفصل‌های اختصاصی اقامتگاه‌های بوم‌گردی به مدت 95 ساعت در دو بخش 55 ساعت اصلی و 40 ساعت تشویقی تعریف شده است. بخش اصلی شامل آشنایی با اصول و مفاهیم مهمان‌نوازی، قوانین و مقررات، خدمات ایمنی و پایداری حفظ محیط‌زیست و بخش تشویقی در برگیرنده اطلاعات حرفه‌ای پیشرفته ویژه افرادی با سطح تحصیلات بالاتر که تمایل به افزایش مهارت و آگاهی دارند، است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • ملکه رانیا: نمی‌توان منتظر حکم دیوان لاهه بود زیرا مردم غزه در حال کشته شدن هستند
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد