Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار شامگاه یکشنبه در ستاد استانی مبارزه با کرونای استان ایلام اظهار داشت: بر این اساس سه نقطه از جمله مصلای شهر ایلام، مزار شهدای گمنام بهشت رضا(ع) و صحن امامزاده علی صالح(ع) در صالح آباد در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: تصمیمات مقدماتی برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است اما تصویب نهایی منوط به نظر ستاد کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام با بیان اینکه این مراسم در سایر مساجد به هیچ عنوان برگزار نمی‌شود، افزود: برگزاری این مراسم برای رعایت پروتکل های بهداشتی، حمایت دانشگاه علوم پزشکی ایلام را می طلبد.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و از مسوولان بهداشتی تقاضا داریم در راستای جلوگیری از انتشار کرونا غربالگری و تب سنجی در ورودی های اماکن مورد نظر صورت گیرد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: روزه دارانی که در این مراسم شرکت می کنند موظفند با حفظ فاصله گذاری اجتماعی وسایل بهداشتی شخصی از جمله ماسک و دستکش، مواد ضد عفونی کننده و زیرانداز به همراه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دانشگاه علوم پزشکی قبل و بعد از برگزاری مراسم مکان های مورد نظر را ضد عفونی می کنند، همچنین برگزاری این مراسم مستلزم تامین نور و سیستم صوتی بوده که مقدمات کار انجام شده است.

وی به همکاری دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی ایلام اشاره کرد و گفت: تولید الکل در دانشگاه ایلام آثار و برکات خوبی را به دنبال دارد و همین همدلی می تواند کشور را در راستای تحقق اهدافش یاری کند.

وی یادآور شد: اخیرا مشکلاتی در زمینه ثبت نام خودرو در کافی نت ها به وجود آمده است و حاکی از دریافت پول های میلیونی در پشت پرده این ثبت نام هاست.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: پشت صحنه این فرایند مافیا وجود دارد و یکی از عوامل گران شدن خودرو نیز همین موضوع است که باید کنترل شود و مجوز ثبت نام تنها به مکان های دارای آی دی مشخص داده شود و اجازه سوء استفاده به رانت خواران در این شرایط داده نشود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا الکل خودرو دانشگاه علوم پزشکی دستگاه های اجرایی نماینده ولی فقیه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی امام جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم با بیان اینکه جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیند‌های آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرایند‌های جدید در حیطه ­های روش­­‌ها و تکنیک‌های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت­‌های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختار‌های آموزشی، محصولات آموزشی به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می­ شود گفت:هدف ما همواره در آمیختن علم و اخلاق است تا تربیت نیروی متخصص و متعهد محقق شود و در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام استاد مطهری از اساتید دانشگاه قدردانی کردیم.

دکتر نقی پور با اشاره به رعایت انصاف، تواضع، نظم، احترام به دانشجویان و مدارا با آنها و رعایت خلوص نیت از جمله معیار‌های است که استاد شهید مرتضی مطهری برای معلمان نمونه بیان کرده است افزود:از طرفی هم اگر بخواهیم در علوم مختلف پیشرفت کنیم حتما باید رعایت شان و منزلت معلمان را بکنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین