Web Analytics Made Easy - Statcounter

به کزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در جریان بازدید از پایانه صادراتی ماهیان خاویاری قره برون جویبار بر رفع موانع و تسریع در بهره برداری این مجموعه تاکید کرد و گفت: فعالیت پایانه های صادراتی یک اولویت در جریان پویایی صادرات و اقتصاد مازندران است. ‎

وی با اشاره به اینکه مازندران هرچه سریع تر باید بر ریل صادرات تولیدات خود قرار گیرد افزود: باید موانع بهره برداری و توسعه مجموعه خاویار قره برون و تمامی بخش های تولیدی و تاثیرگذار با نقش آفرینی بیش از پیش دستگاه های مسئول، رفع و روند بهره برداری آن تسریع شود، چرا که تلاش بر آن است تا بخش اصلی آن در سال 99 افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

استاندار با عنوان اینکه بانک مرکزی تسهیلات کم بهره را برای واحدهای تولیدی مصوب نموده است، تصریح کرد: جهت اجرا و افتتاح هرچه زودتر بخش های مهم  پروژه پرورش ماهیان خاویاری انتظار می‌رود بانک‌های عامل استان، تسهیلات ویژه ای در اختیار این مجموعه صادراتی قرار دهند.

حسین زادگان اظهار داشت: با توجه به اینکه پروژه پرورش ماهیان خاویاری پروژه زمان بری است و  این مجموعه در شمار بزرگترین مراکز در آسیا و جهان قرار دارد لذا باید کمک کرد تا این اقدام اساسی و دیگر پایانه های صادراتی در استان به سرانجام برسد.

استاندار مازندران گفت: تولیدات مجموعه پرورش ماهیان خاویاری قره برون به تنهایی ذخایر دریای خزر را حفظ می کند و به نوعی توسعه این مرکز موجب تحرک اقتصادی و خرسندی همه مردم استان می شود.    

احداث سردخانه پایانه صادراتی مجموعه پرورش ماهیان خاویاری به مساحت حدود 50 هزار مترمربع در دست اجرا می باشد.  

گفتنی است در این بازدید؛ دادستان مرکز استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران و برخی مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی استان، مقام عالی دولت در استان را همراهی کردند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بانک مرکزی جهان دریای خزر دستگاه های اجرایی استان روابط عمومی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پرورش ماهیان خاویاری بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • سهم ۲۴ درصدی مرکبات و کیوی در تولید ناخالص مازندران
  • کیوی و مرکبات نخستین زنجیره ارزش مازندران است