Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@22:52:21 GMT

خارج کردن 1.5 کیلو جواهر از شکم این زن دیوانه! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۶۴۰۱

خارج کردن 1.5 کیلو جواهر از شکم این زن دیوانه! + عکس

زند هندی که از معده درد شدید رنج می برد در یک بیمارستان بستری شد و پزشکان در کمال ناباوری 1.5 کیلو جواهرات و فلز و میخ از شکم این زن خارج کردند.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ پزشکان 1.5 کیلوگرم ماده خارجی از جمله میخ، پیچ و مهره، سنجاق و جواهراتی مثل دست بند و گردنبند از شکم زنی خارج کردند ؛ این ماجرای عجیب حاکی از اختلال عجیب و نادری در یک زن هندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان بعد از اینکه چندین شی فلزی از جمله دست بند، حلقه ها و سنجاق مو را از شکم زن بیرون کشیدند،شوکه شدند؛ این زن که سنگیتا نام داشت در بیمارستان به دلیل درد شدید معده بستری شد و پزشکان یک سری آزمایش ها را انجام دادند تا دریابند چه چیزی ممکن است پشت علائم دردناک او باشد تا اینکه توده ای در معده اش دیدند که شامل ده ها شی خارجی می شد.

از تعجب دهانشان باز مانده بود بیمار تصور می کرد این اقلام را در مدت زمان طولانی قورت داده که باعث می شود بدنش تقویت و معده اش سخت شود .دکتر نیتین پارمر، جراح ارشد بیمارستان مدنی احمد آباد در هند گفت:" شکم زن به شدت سخت شده بود و هنگامی که اشعه ایکس را به داخل شکمش انتقال دادیم ، توده ای در شکمش نمایان شد سنجاق مصرف شده توسط او تا حدی ریه هایش را سوراخ کرده، سنجاقی که دیواره ی شکمش را سوراخ کرده بود، باعث شد ما فورا عمل جراحی انجام دهیم. پزشکان بلافاصله عمل جراحی برداشتن مواد مختلفی که مصرف کرده بود که بسیاری از آن ها تیز و فلزی بودند را انجام دادند.

سانگیتا مبتلا به بیماری نادر است که باعث شده او هیچ چیز خوردنی مصرف نکند و این وسایل فلزی را قورت دهد. یکی از مواردی که در این عمل یافت شد گردن بندی سنتی بود که زنان هندو ازدواج کرده می اندازند.عجیب تر این بود که چرا این اقلام را دریک دفعه مصرف کرده بود.تصور می شود که سنگیتا از یک اختلال نادر رنج می برد که در آن شخص به شدت اشیا فلزی و غیر قابل هضم را مصرف می کند.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شکم جواهر این زن زن دیوانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748275

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • محققان هشدار دادند؛ افزایش خطر میگرن با مصرف داروهای سوزش معده