Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:40:34 GMT

مشکل بزرگ پرسپولیس و گل محمدی در نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۶۹۹۱

مشکل بزرگ پرسپولیس و گل محمدی در نقل و انتقالات

پرسپولیسی ها برای تقویت تیم خود در فصل نقل و انتقالات با مشکلات عدیده ایی رو به رو هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فصل نقل و انتقالات شاید یک مقطع مهم در فوتبال ایران باشد و باشگاهی که بتواند با توجه به نیاز های تیمش بهترین نفرات را جذب کند، یک گام بلند برای رسید به اهداف خود برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس هم اگر درصدد تکرار موفقیت های گذشته است باید با جذب بازیکنان مورد نیاز خود در پست های مختلف تیمی شایسته مقام فعلی اش را راهی مسابقات لیگ برتر و مسابقات آسیایی کند اما مدیران باشگاه پرسپولیس کار دشواری برای انجام این کار دارند.

بدهی های گذشته و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات

شکایات بازیکنان و مربیان خارجی سابق این روزهای پرسپولیسی ها را درگیر بدهی ۴۰ میلیاردی کرده است، و با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و جریمه های دیر کرد فیفا این مبلغ هر روز بیشتر و بیشتر می شود، پرسپولیس ها اگر نتوانند در چند ماه آینده این بدهی های نجومی را تسویه کنند با پنجره های بسته نقل و انتقالاتی مواجه خواهند شد. در این صورت سرخپوشان پایتخت سرنوشتی همچون دو فصل قبل خواهند داشت زیرا قرارداد بازیکنان کلیدی این تیم رو به اتمام است یا در صورت دریافت نکردن حقوق در ماه های آتی می توانند قراردادشان را یک طرفه با پرسپولیس فسخ کنند.

عدم نقدینگی باشگاه پرسپولیس

از طرفی پرسپولیسی ها حتی در صورت پرداخت بدهی ها خود با مشکل نقدینگی مواجه میشوند زیرا با پیش‌خور شدن منابع درآمدی پرسپولیس در سال های آتی این باشگاه به خودی خود درگیر مشکلات مالی بوده است و حالا با پرداخت ۴۰ میلیاردی آیا مبلغی در حساب باشگاه برای خرید بازیکن خواهند ماند ؟ آن هم در مقطعی که هئیت مدیره سه نفر پرسپولیس در این روزها برای تعیین کارگزار باشگاه در اختلاف عمیقی به سر میبرند.

ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای سرخابی ها

باشگاه پرسپولیس همچنین تا اطلاع ثانوی از خرید بازیکن و مربی خارجی از طرف وزارت ورزش منع شده . و شاید این مشکل زخمی باشد بر دیگر زخم های امروز پرسپولیس، زیرا روشن این تیم برای موفقیت های بیشتر در آسیا نیاز به جذب بازیکن توانمند خارجی دارد ، این تصمیم عجولانه و غیر کارشناسی وزارت ورزش احتمالا تاثیر خود را بر کیفیت دوباشگاه پرطرفدار کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد گذاشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نقل و انتقالات پرسپولیس پرسپولیس نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی تاکید کرد:حضور تماشاگران را می دانستیم چون لوسادا قبلاً در نساجی بوده و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل همه ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آن‌ها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت: از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت: الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است