Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بیستمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا، گفت: یکی از اقدامات ما در استان ایلام، افزایش چند برابری آزمایشات مربوط به تشخیص بیماری کرونا بوده و در این راستا از اطرافیان بیماران مبتلا به کرونا نیز آزمایش به عمل آمده که منجر به شناسایی افراد جدید در مرحله قبل از بروز علائم شده و این امر باعث می‌شود که علاوه بر ارائه آموزش‌ها و خدمات هدفمند به این مبتلایان، از انتقال بیماری توسط آنان به دیگر افراد جلوگیری گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به تشریح آمار مبتلایان به کرونا در سطح جهان، کشور و استان ایلام پرداخت و مطرح کرد: طبق آمار‌ها استان ایلام نسبت به میانگین کشوری از درصد مبتلایان کمتری در رابطه با بیماری کرونا برخوردار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام به برنامه‌های در دست اجرا در سطح دانشگاه در جهت مقابله با بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال آن اشاره و اظهار کرد: نظارت دقیق بر رعایت فاصله گذاری هوشمند توسط اصناف، تقویت بیماریابی در جامعه و افزایش نمونه گیری از موارد مشکوک جهت تشخیص زودرس از برنامه‌هایی هستند که به این منظور مورد اجرا قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بهداشت و درمان ویروس کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر وقوع مسمومیت با قارچ وحشی تعداد ۵۳ نفر مصدوم شده اند.

وی بیان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که بر اثر بروز مسمومیت با قارچ وحشی ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد که میزان مسمومیت قارچ وحشی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان