Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:17:40 GMT

ساعات کاری پایگاه‌های انتقال خون البرز در شب‌های قدر

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۷۳۹۵

ساعات کاری پایگاه‌های انتقال خون البرز در شب‌های قدر

مدیرکل انتقال خون البرز از فعالیت دو پایگاه انتقال خون استان در شب‌های قدر خبر داد و گفت: در این شب‌ها پایگاه مرکزی انتقال خون واقع در 45 متری گلشهر و پایگاه میدان توحید کرج فعالیت می‌کنند.

میر محمد علی حسینی، مدیرکل انتقال خون استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در طول شب‌های قدر دو پایگاه مرکزی انتقال خون استان واقع در ۴۵ متری گلشهر و پایگاه میدان توحید کرج آماده خدمات‌رسانی به مراجعین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پایگاه مرکزی انتقال خون استان در روزهای سه شنبه ۲۳ اردیبهشت،پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت و شنبه ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۹ تا ۲ بامداد میزبان اهداکنندگان استان است.

حسینی توضیح داد: این پایگاه در روزهای چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت و و یکشنبه ۲۸ اردیبهشت هم از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد نسبت به دریافت خون از اهداکنندگان اقدام می‌کند.

این مسؤول با اشاره به ساعات کاری پایگاه میدان توحید در این ایام نیز گفت: این پایگاه هم ۲۳، ۲۵ و ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۱۹ تا ۲ بامداد و ۲۴ و ۲۸ اردیبهشت هم از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد نسبت به دریافت خون از مراجعه کنندگان اقدام می کند.

حسینی اضافه کرد: هر فرایند اهدای خون به طور متوسط ۴۵ دقیقه زمان می‌برد به همین دلیل از اهداکنندگان البرزی درخواست می‌شود در این شب‌ها از ازدحام بیش از حد در مراکز انتقال خون خودداری کنند تا خللی در این فرایند پیش نیاید.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: انتقال خون شب های قدر البرز ساعات کاری انتقال خون استان ساعت ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اولین پیوند کلیه در ایران تا حس و حال اهداکنندگان

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • از اولین پیوند کلیه در ایران تا حس و حال اهداکنندگان
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر