Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق تیم ملی نیجریه اعلام کرد از او برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل درخواست رشوه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، چیندو اوباسی، مهاجم سابق تیم ملی نیجریه از درخواست رشوه از او در سال 2014 برای حضور در جام جهانی پرده برداشت.

این مهاجم 33 آفریقایی در صفحه اجتماعی اش نوشت: قرار بود من به تیم ملی نیجریه برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان برای شالکه بازی می کردم. ما در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتیم و همه چیز برای حضور در تیم ملی فراهم بود.

وی افزود: در پایان فصل من را برای حضور در 2 بازی دوستانه پیش از جام جهانی 2014 دعوت کردند. در این اردو از من خواستند تا مبلغی را پرداخت کنم تا بتوانم در جام جهانی 2014 حضور پیدا کنم.

این بازیکن نیجریه ای نام فرد درخواست کننده رشوه را فاش نکرد. او در نهایت در جام جهانی 2014 برزیل به دلیل عدم پرداخت رشوه دعوت نشد و این رقابت ها را از دست داد.

تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2014 برزیل با تیم ملی نیجریه همگروه بود. دیدار اول شاگردان کی روش در این رقابت با این تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نیجریه تیم ملی رشوه افشاگری برای حضور در جام جهانی جام جهانی 2014 برزیل تیم ملی نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان

جواد دهقان بر توجه به موضوع سلامت اداری در دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پیشنهاد پرداخت رشوه به محمد رسول جلال آبادی از پرسنل پلیس راه ریگان از سوی یک متهم که جرم وی محرز شده بود، رد شد.

وی افزود: درراستای ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتار‌های شایسته، از این مامور انتظامی قدردانی شد و همچنین طبق قانون، حبس تعزیری در انتظار مجرم و فرد رشوه دهند خواهد بود.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • ورژن هیولای ادن هازارد در فصل 15-2014 / فیلم
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان