Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این جلسه در مورد برداشتن دیوار صخره نوردی که موجب مسدود شدن پنجره‌های سالن توفیق جهانبخت و متعاقب آن نم دار شدن دیوار‌ها و کف سالن و در نهایت مستهلک شدن این سالن قدیمی شده بود، بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به پیگیری‌های مکرر فدراسیون کشتی در نهایت مقرر شد به دلیل اینکه فدراسیون کشتی بازسازی و نوسازی کامل این سالن را در دستور کار دارد و فضای دیگری نیز در اختیار فدراسیون کوهنوردی قرار گرفته است، تا پایان شهریورماه سال جاری این دیواره صخره نوردی جمع آوری شود تا مجددا پنجره‌های سالن توفیق جهان بخت پس از ۱۲ سال باز شده و تهویه هوای مناسب در آن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

طرح چرخه انتخابی هنوز نهایی نشده که ابلاغ شود/ انتشار غیر رسمی مورد تائید ما نیست

جوادی: همه باید در انتخابی کشتی بگیرند/ دُزد مدال هایم پیدا نشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • پله نوردی باعث افزایش طول عمر می شود
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود