Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:09:58 GMT

سقوط سه تیم لیگ برتر انگلیس در صورت تعطیلی لیگ

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۰۲۲۹

سقوط سه تیم لیگ برتر انگلیس در صورت تعطیلی لیگ

دیلی‌میل می‌گوید لیگ برتر انگلیس قصد دارد در صورت تعطیلی این فصل، سقوط سه تیم قعر جدولی فعلی را به دسته پایین‌تر اعلام کند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد لیگ برتر انگلیس قصد دارد در صورت ادامه پیدا نکردن فصل 2019-2020، سه تیمی که در جدول فعلی در انتهای جدول قرار دارند را به دسته پایین‌تر بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب سه تیم نوریچ، استون‌ویلا و بورنموث در خطر سقوط قرار دارند.

 

 

 

درحالیکه امروز قرار است جلسه‌ای ویدیویی بین 20 باشگاه لیگ برتری برای تعیین تکلیف ادامه فصل برگزار شود، باشگاه‌هایی مثل استون‌ویلا و برایتون توانسته‌اند موافقت تعداد کافی از باشگاه‌ها را بدست بیاورند تا در جلسه امروز رای به تعویق تصمیم‌گیری درباره لیگ دهند. اما اکثریت باشگاه‌ها و مدیران لیگ برتر از این تلاشها عصبانی هستند و معتقدند باشگاه‌های ناراضی به دلیل نفع شخصی بر سر راه پروژه شروع مجدد لیگ از ماه خرداد سنگ‌اندازی می‌کنند. به همین علت لیگ برتر به این نتیجه برسدیه که در صورت عدم شروع لیگ، سه تیم قعر جدولی نوریچ، استون‌ویلا و بورنموث را به دسته پایین‌تر بفرستد.

 

سازمان لیگ برتر در جلسه امروز به باشگاه‌ها خواهد گفت که درصورت توافق آنها بر سر تعطیلی فصل جاری، این باشگاه‌ها بر اساس قانون ملزم خواهند بود ده‌ها میلیون پوند را به شرکت‌های پخش تلویزیونی عودت دهند.

 

 

دیلی میل می‌گوید در جلسه امروز برای تصویب هر پیشنهاد از 20 باشگاه، حداقل چهارده باشگاه باید به آن رای مثبت بدهند و با توجه به اینکه رسیدن به این حدنصاب برای هیچ پیشنهادی ممکن به نظر نمی‌رسد، این باعث شده طرفین در مواضع خود سرسختی نشان داده و حاضر به کوتاه آمدن نباشند.

 

بر اساس این گزارش، سازمان لیگ برتر خواهان شروع مجدد فصل و برگزاری مسابقات باقی‌مانده در استادیومهای بی‌طرف است و اکثر بازیکنان شاغل در این لیگ هم با این پیشنهاد موافقت دارند.

 

 

لیگ برتر انگلیس ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس ویروس کرونا لیگ برتر انگلیس باشگاه ها سه تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های متاتنهام و آرسنال امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تاتنهام و آرسنال

لیگ برتر انگلیس (تاتنهام - آرسنال) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748666

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا