Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین رسولی و بهنام شیری پرتابگران دیسک کشورمان مدتی قبل برای برپایی اردوی آماده سازی راهی بلاروس شدند. آن‌ها بعد از پایان این اردو قرار بود به ایران بازگردند، اما ممنوعیت پرواز‌های خارجی باعث شد این پرتابگران در بلاروس ماندگار شوند و نتوانند به کشورمان باز گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فدراسیون دو و میدانی روادید شیری و رسولی را تمدید کرد تا آن‌ها مشکلی برای حضور در بلاروس نداشته باشند، اما وضعیت این ۲ پرتابگر خوب نیست و برای محل اسکان و تغذیه با مشکلاتی مواجه شدند.

رسولی اعلام کرده است که او به همراه شیری به مدت ۳ هفته از لحاظ تغذیه‌ای در بلاروس با مشکل مواجه شدند و صاحب خانه به علت پرداخت نشدن اجاره بها قصد دارد آن‌ها را از خانه بیرون کند. آبروی ایران با این وضعیت از بین می‌رود. علاوه بر این رسولی مدعی شده است که ۴۰۰ دلار از دوستش قرض گرفته است تا هزینه غذای خود را تامین کنند. او با مبلغ ۱۰۰۰ دلار واریزی فدراسیون دو و میدانی توانسته طلب دوستش را پرداخت کند.

صاحبخانه به پرتابگران ایران برای پرداخت ۲۵۰ دلار ۱۵ روز مهلت داده است.

مشاور رسانه‌ای فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت پرتابگران کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مکاتبات با وزارت امور خارجه کشورمان صورت گرفته است. وزارتخانه به سفیر ایران در بلاروس اعلام کرده که محل اسکان و تغذیه ورزشکاران را تامین کند. علاوه بر این مبلغ ۳ هزار دلار امروز در اختیار پرتابگران در بلاروس قرار گرفت تا مشکل آنها حل شود. تلاش می‌کنیم تا پرتابگران کشورمان با بهترین شرایط و بدون مشکل به کارشان در بلاروس ادامه بدهند و با اولین پرواز به ایران برگردند.

او بیان کرد: مبینی وارث برخی از برنامه های گذشته فدراسیون دو و میدانی است. مدیران سابق مشکلاتی را به وجود آورده اند و سرپرست این فدراسیون در حال رفع آنها است.

باید دید آیا پرتابگران کشورمان که در بلاروس حضور دارند می‌توانند به کشور بازگردند یا خیر؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی  جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با  اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی  گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقبا پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود. 

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند. 

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری ها تاکید نمود. 

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند. 

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد. 

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری های دو جانبه در حوزه های مختلف اعلام می نماید.

دیگر خبرها

  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم