Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:06:53 GMT

باندهای اصلی توزیع مواد مخدر در مازندران متلاشی شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۰۴۷۹

باندهای اصلی توزیع مواد مخدر در مازندران متلاشی شوند

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: باندهای اصلی توزیع مواد مخدر در مازندران متلاشی شوند. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام صادق اکبری امروز در جلسه کمیته حقوقی و قضائی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران اظهار داشت: با قاچاقچیان عمده و اصلی مواد مخدر برخورد قاطع خواهد شد چرا که برخورد با قاچاقچیان برای حفظ سلامت جامعه ضرورت اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، مواد مخدر را خانمانسوز و خانمان برانداز دانست و افزود: خسارات و لطمات مواد مخدر به افراد و جامعه بی شمار بوده و مقابله قاطع و فراگیر با سوداگران مرگ ضامن سلامت جامعه است.

اکبری بر هدایت فعالیت سمن ها به سوی اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و گفت: در کنار انجام وظایف دستگاه های مقابله ای و قضائی ضرورت دارد ادارات دیگر به تکالیف خود در این حوزه عمل کنند.

جانشین پلیس مواد مخدر ناجا فرمانده انتظامی استان مازندران شددبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان معرفی شددرگیری پلیس ‌با اعضای باند حرفه‌ای مواد مخدر در ایرا‌نشهر / حدود 2 تن افیونی کشف شد

وی تاکید کرد: مقوله پیشگیری بسیار مهم بوده و امیدواریم همه دستگاه ها و نهادها در این زمینه پای کار بیایند تا شاهد استانی طیب، طاهر، پاک و عاری از اعتیاد و مواد مخدر باشیم.

ضربه زدن به بنیانهای اقتصادی قاچاقچیان 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران نیز با اشاره به شناسایی و متلاشی شدن 57 باند توزیع و عرضه مواد مخدر در سال 98 در مازندران، گفت: انتظار می رود در روند شناسایی اموال قاچاقچیان و سوداگران مرگ تسهیل شود و شناسایی و تعقیب سرشاخه ها برای رسیدن به عوامل اصلی و برنامه ریز بسیار کارگشا است.

وی با اشاره به کشف 950 تن انواع مواد مخدر در کشور در سال 98، افزود: این مقدار کشفیات بالاترین میزان کشفیات در جمهوری اسلامی در  یک سال است.

مظفری به کشف مقادیری متادون و داروهای مرتبط با حوزه کاهش آسیب در خارج از شبکه توزیع اشاره کرد و خواستار برخورد جدی با عوامل آن و معرفی به تعزیزات برای برخورد قانونی شد.

وی از اقدامات دستگاه قضائی در برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر در استان تقدیرکرد و افزود: در سال 98 بیش از 14 هزار نفر در زمینه مواد مخدر در استان دستگیر و برای 13 هزار نفر پرونده تشکیل شده که نقش دستگاه قضائی در بررسی پروندهها و  صدور حکم حساس و مهم است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، بر اعمال دقیق ماده 17 قانون ممنوع الخروج نمودن متهمان مواد مخدر تاکید کرد و افزود: جرم انگاری مصرف مواد مخدر به عنوان یک اصل مهم و سیاست پیشگیری در برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/681/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد