Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:53:06 GMT

محموله لوازم خانگی قاچاق در گلوگاه متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۰۵۴۶

محموله لوازم خانگی قاچاق در گلوگاه متوقف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین فرمانده انتظامی گلوگاه، گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با رصد محور‌های مواصلاتی و خودرو‌های مشکوک، ماموران این فرماندهی موفق به شناسایی ۲ خودرو حامل کالای قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده انتظامی گلوگاه، گفت: با توقیف خودرو‌های مورد نظر و طی بازرسی به عمل آمده موفق به کشف لوازم خانگی قاچاق شامل تلویزیون، یخچال، کولر، جار و برقی شدند.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه خودرو‌های توقیفی فاقد مجوز انتقال کالا و برگ تردد و فاکتور رسمی معتبر بوده اند، افزود: کالای قاچاق از استان‌های غربی کشور و برای انتقال به استان گلستان بارگیری شده بود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: متهمان به مرجع قضائی معرفی و کالا‌های مکشوفه تحویل اداره صنعت معدت وتجارت شهرستان تحویل شد.

او افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه قاچاق ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.   بیشتر بخوانید: کشف میلیاردی کالای قاچاق از شرکت‌های باربری انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا و ارز لوازم خانگی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در مروست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ عباس رضایی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی مروست حین کنترل محور مواصلاتی مروست به یزد به یکد ستگاه پراید سفید مشکوک و به راننده دستور ایست دادند و آن را متوقف کردند. 
 
سرهنگ رضایی افزود: در بازرسی از خودرو مقادیری نوشابه انرژی زا، انواع شکلات، انواع آبمیوه، آدامس و؛ که به صورت قاچاق حمل می‌شد، قاچاق کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد