Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد نعمت شاهی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار به عنوان مرکز جامع مراقبت از بیماران خاص و صعب العلاج سبزوار خدمات تشخیصی، آزمایشگاهی، تصویربرداری، دارویی و درمانی را به بیماران خاص و صعب العلاج ارائه می دهد.
وی اضافه کرد: از ۸۵۰ بیمار خاص زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۶۹ نفر آنها بیماران تالاسمی و هموفیلی هستند که خدمات دارویی و درمانی شامل تزریق خون و فرآورده های انعقادی، ویزیت پزشک، مراقبت های پرستاری و آموزش‌های مورد نیاز را دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۱۷۰ بیمار خاص مبتلا به ام. اس زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار قرار دارند که علاوه بر دریافت خدمات تشخیصی نظیر ام. آر. آی، خدمات بستری و آزمایشگاهی و خدمات فیزیوتراپی داروی مورد نیاز خود را از داروخانه دولتی ولیعصر این شهرستان دریافت می‌کنند.
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با 6  بیمارستان تخصصی و ۸۵۰ تخت مصوب، ۲۸ مرکز بهداشتی درمانی و ۵۵ باب داروخانه دولتی و خصوصی با ۸۰ داروساز به ۶۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داروزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی سبزوار حمایت از بیماران خاص خوشاب جغتای جوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار حمایت از بیماران خاص خوشاب جغتای جوین دانشگاه علوم پزشکی سبزوار حمایت از بیماران خاص خوشاب جغتای جوین دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد

ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم " محمدعلی درمیانی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

او افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۳ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین قرنیه‌های زنده یاد درمیانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات