Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:07:23 GMT

شماره ششم مجله حوزه منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۱۲۵

شماره ششم مجله حوزه منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فصلنامه تحلیلی انتقادی حوزه «مجله حوزه، دوره شماره ۶ و از پیاپی ۱۸۱» ویژه حوزه‌های دینی، با عنوان «نماد روشن فکری حوزوی» با صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، و مدیرمسئولی سیدعباس صالحی و سردبیری حجتالاسلام عبدالرضا ایزدپناه منتشر شد.

این شماره با نوشتاری از: عبدالوهاب فراتی: «الگوی گذار در عصر غیبت در بیانیه گام دوم»؛ سیدسجاد ایزدی: «حوزه در ترازوی انقلاب»؛ محمدجواد مصطفوی: «توازن حوزه‌های علمیه با تمدن اسلامی، نیم نگاه به بیانیه گام دوم»؛ فاضل حسامی: «چالش های «مرجعیت روحانیت» در گام دوم»؛ و هم چنین گفت وگوهایی با حجۀالاسلام رضا اسلامی «کنش گری روحانیت در انتخابات و تکثر نقش آن ها» و رضا عیسی-نیا «نسبت سنجی بیانیه گام دوم و طلاب جوان» و در آخر، گزارشی از همایش «گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم»، منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان می‌توانند با دفتر این فصل نامه واقع در: قم، خیابان معلم، پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی، صندوق پستی: ۵۹۹- ۳۷۱۸۵و یا با شماره :۳۱۱۵۲۶۲۰-۰۲۵ و واحد توزیع ۷-۶۶۶۶۱۱۳۷-۰۲۵ ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 4922430

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه گام دوم انقلاب ماه مبارك رمضان ویروس کرونا ماه رمضان ۹۹ کنفرانس بین المللی شهید مطهری قرآن معرفی کتاب دعا و نیایش شبکه چهار سیما امام حسن مجتبی ع رادیو گفتگو دعای روزهای ماه رمضان تفسیر قرآن حضرت خدیجه س گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.

بسمه تعالی
خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.
جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

جامعه اسلامی مهندسین
اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6093609 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی