Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون گفت: طلاب خواهر حوزه علمیه نجمه خاتون تا امروز ۳۲ هزار ماسک تولید و توزیع کردند.

نرگس یاوران مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، درباره فعالیت و اقدامات بانوان حوزه علمیه نجمه خاتون در مقابله با کرونا، گفت: تا امروز طلاب خواهر این حوزه علمیه در زمینه دوخت ماسک موفق شدند که ۳۲ هزار عدد ماسک تولید و توزیع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از دیگر اقدامات طلاب خواهر در مقابله با کرونا فعالیت و حضور جهادی در قالب مددکاری در بیمارستان‌هایی مثل بقیه الله تهران، فیروزآبادی شهرری، گلستان تهران  است.

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون درباره فعالیت‌ طلاب خواهر در فضای مجازی، عنوان کرد: تولید مطالب با محتوا و عکس نوشته با مضمون و مطالب امیدوارکننده، تولید کلیپ و مطالب مفید جهت آماده سازی مردم جهت مقابله با کرونا و تولید محتوا درفضای برون مرزی جهت معرفی ایران و نشان دادن همبستگی مردم ایران از اهم فعالیت های طلاب مدرسه نجمه خاتون(س) بوده است.

یاوران با بیان اینکه انفاق، مواسات و رزمایش مومنانه حوزه علمیه ویژه ماه مبارک رمضان از دیگر اقدامات طلاب این حوزه علمیه است، ابراز کرد: در ۵ مرحله قربانی ذبح و توزیع شد که ۳ مرحله در بین مناطق کم برخوردار منطقه و روستا های اطراف بود. یک مرحله در مناطق سیل زده سیستان بلوچستان و یک مرحله در مناطق سیل زده کهنوج و جازموریان بود. افزون بر این پک اقلام به تعداد زیادی در بین مناطق محروم اطراف و روستاهای گل حصار، گل تپه، قمسر و مرکز معلولان توضیح شد که این پک ها و اقلام افزون بر مواد غذایی شامل مواد ضدعفونی کننده و ماسک هم بود.

وی افزود: دریک مرحله ۵۰ بسته اقلام بهداشتی شامل پودر دستی، پودر ماشینی، مایع دستشویی، خمیردندان، مایع ظرفشویی، مایع لباس شویی و غیره در مناطق مذکور توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون ادامه داد: کمک های مالی به کرات برای افراد آسیب دیده از کرونا و افرادی که شغل خود را از دست داده بودند هبه شد. اقلام نقدی و غیر نقدی شامل ۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی و اقلام خوراکی به منطقه سیل زده کرمان ارسال گردید.

یاوران درباره یکی دیگر از فعالیت‌های خواهران این حوزه علمیه، خاطرنشان کرد:اهداء یک عدد گوشی هوشمند و 12 عدد تلویزیون به دانش آموزان جهت بهره مندی از کلاس آموزش مجازی و برنامه های تلویزیونی در ایام شروع کرونا از دیگر اقدامات این حوزه علمیه بوده است.

 

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه حوزه علمیه طلاب خواهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حجت الاسلام و المسلمین فاضل گفت: در ۲۸ استان کشور بیش از ۵۰۰ مدرسه علمیه ویزه طلاب خواهر وجود دارد که همه بدنیال فراگیری علوم حوزوی و نشر مبانی دینی و مکتب تشییع هستند.

او گفت: طلاب خواهر در ۱۸ رشته تخصصی در سطح سه ودر پنج رشته تخصصی در سطح ۴ به فراگیری علوم حوزوی مشغول هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشورگفت: هم اکنون بیش از ۵۰ هزار خواهر طلبه در مدارس علمیه کشور در حال تحصیل هستند و همین میزان نیز طی سال‌های گذشته فارغ اتحصل شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، در سفر یک روزه به شهرستان نکا، دربازدید از مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول نکا ضمن بررسی وضعیت تحصیلی و نیازمندی‌های طلاب خواهر و فراهم نمودن زمینه جذب طلاب علاقه‌مند به تحصیل، بر اهتمام نسبت به حمایت و پیگیری اجراء برنامه های مدارس خواهران تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی