Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به شروع هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام، گفت : یکی از برنامه‌های ویژه این هفته بحث جذب حامی برای ایتام استان است.

او با اشاره به وجود ۷۵۰۰ یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در استان، گفت : این تعداد توسط ۳۰ هزار حامی حمایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخصی افزود: از مجموع حامیان استان، حدود ۴۰۰ نفر آن‌ها در ماه مبارک رمضان امسال جذب شده اند و در این هفته هم تلاش برای جذب حامیان جدید ادامه خواهد داشت.

او افزود: با احتساب تعداد حامیان استان، در حال حاضر هر یتیم و کودک محسنین استان توسط حدود چهار حامی حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: تلاش داریم تا پایان سال تعداد حامیان ایتام و محسنین استان را به ۴۰ هزار حامی برسانیم.

او در تشریح نحوه ثبت نام حامیان ایتام و محسنین گفت: افراد خیر می‌توانند برای این کار از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ اقدام کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۶۸۸۷ تماس بگیرند.

او درخصوص میزان مبلغ پرداختی توسط حامیان گفت: حداقل کمک ماهانه هر حامی ۱۰ هزار تومان است و سقفی برای این مبلغ وجود ندارد و هر میزان که حامیان توانایی مالی دارند می‌توانند پرداخت کنند.

رخصی ادامه داد: هر حامی می‌تواند یک یا چند یتیم و کودکان محسنین را تحت حمایت خود بگیرد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

او با بیان اینکه مبالغ پرداختی حامیان مستقیم به حساب ایتام و کودکان محسنین واریز می‌شود، گفت: سال گذشته ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طرف حامیان به حساب ایتام و کودکان محسنین استان واریز شد .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد حمایت مالی ایتام و محسنین کودکان محسنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه