Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت: ورزشکارانی هستند که در المپیک طلا می‌گیرند یا شانس مدال دارند، اما به صرف این که عوام به این دو باشگاه علاقه دارد، رسانه‌ها به این ورزشکاران توجه‌ای ندارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان درخصوص بحث واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی و اینکه این موضوع چقدر به سود دیگر رشته‌های ورزشی می‌شود طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: انرژی زیادی صرف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌شود که اگر نسبت آن با افتخاری که برای ایران کسب می‌کنند، قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فوتبال آسیا جایگاهی در جهان ندارد اما سطح برخی از رشته‌ها در آسیا در حد المپیک است. من نمی‌خواهم در این رابطه خیلی صحبت کنم اما می‌بینم که وزیر ورزش به کمک همکاران عزمشان جزم است تا این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنند. امیدواریم هم خدا و هم مسئولین به آن‌ها کمک کنند تا این کاری که چند دهه راجب آن صحبت شده و باید از اول این واگذاری صورت می‌گرفته، تا پایان این دولت انجام شود. 

وی افزود: هزینه و وقت زیادی صرف این دوباشگاه می‌شود و الان هم که نقل محافل رسانه‌ای شده‌اند اما انقدر افتخار نداشتند. ورزشکارانی هستند که در المپیک طلا می‌گیرند یا شانس مدال دارند، اما به صرف این که عوام به این دو باشگاه علاقه دارد، رسانه‌ها به این ورزشکاران توجه‌ای ندارند. فوتبال هم باید به اندازه‌ای که افتخار کسب می‌کند، به آن توجه شود.

علیقارداشی اظهار داشت: باید ببینیم کدام رشته ورزش ایران را در المپیک تابستانی، المپیک زمستانی یا رویدادهای مهم و بزرگ مطرح می‌کند، همین رشته‌ها را دنبال کنیم. مطمئنا عزم سلطانی‌فر جزم است تا این اتفاق خوب و مبارک بیفتند البته یک عده‌ای کارشکنی می‌کنند. روسای فدراسیون‌ها دل خونی از رسانه‌ها دارند که توجه این چنین فقط به فوتبال است. انقدر که تلویزیون ما از فوتبال خبر پخش می‌کند و از حاشیه‌های آن خبر دارد، در این رشته افتخار آفرینی نداشتیم. ما صعود می‌کنیم به 32 تیم اول دنیا کل خیابان‌ها بسته می‌شود که بیشتر آن کار رسانه‌ای است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در پایان گفت: رسانه‌ها باید کاری کنند که اگر یک ورزشکار ما شانس کسب سهمیه دارد، کلی وقت و انرژی صرف او شود تا امثال این‌ها دیده شوند و در واقع باید خود رسانه‌ها جریان سازی کنند. نه فقط به خاطر عده‌ای جوان که نه سمتی و نه اطلاعاتی دارند به حواشی فوتبال بپردازند. فوتبال 50 سال است حتی نتوانسته سهمیه المپیک بگیرد، وظیفه دولت نیست که پول خرج این باشگاه‌ها کند. باید یک مدیر کار بلد بیاید و خودش برای این باشگاه‌ها درآمدزایی داشته باشد. البته سلطانی‌فر آدمی نیست که با جوسازی‌های عده‌ای که منافعاشان در واگذار نشدن استقلال و پرسپولیس است، گمراه شود. انشاالله این کار انجام شود تا نه وقت و نه بودجه از طرف دولت صرف این دو باشگاه نشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنیس روی میز دو باشگاه رسانه ها رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، یکی از موضوعات مهمی که بحث آن بیش از قبل مطرح شده، بحث پرداخت حق پخش تلویزیونی توسط صدا و سیما است. موضوعی که امروز و در حاشیه در حاشیه جلسه هیأت دولت، از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز پرسیده شد.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس پاسخ داد: موضوع حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست، حق پخش متعلق به ورزش کشور بوده و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و باید این گره باز شود.

هاشمی اضافه کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه، موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تنظیم می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد، موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: حق پخش، حق ورزش است و باید به ورزش داده شود. طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند. لذا این یک موضوع اساسی است و ان‌شاءالله این کار صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است