Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@17:19:58 GMT

تکمیل پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش تا پایان سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۹۵۹

تکمیل پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش تا پایان سال جاری

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از تلاش برای تکمیل پارکینگ طبقاتی نیایش تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندس علی پیوسته در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش با بیان آنکه این پروژه در ۱۱ طبقه (۹ طبقه پارکینگ و ۲ طبقه تجاری) و با ظرفیت ۱۲۷۸ خودرو، جهت تامین پارکینگ و تسهیل بهره مندی شهروندان از بوستان ملت، پردیس سینمایی ملت و بیمارستان شهید رجایی به مرحله اجرا رسیده است، ابراز امیدواری کرد در صورت برطرف شدن موانع اجرایی و مشکلات مالی، ۹ طبقه پارکینگ پروژه تا پایان سال جاری تحویل شهروندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، طبقات تجاری پارکینگ طبقاتی نیایش در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز در سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی افزود: پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش به مرز ۴۷ درصد رسیده است و در حال حاضر اجرای عملیات خاکبرداری از طبقه منفی ۵ طبق برنامه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارکینگ طبقاتی پارکینگ طبقاتی نیایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا الهیاری، شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد و افزود: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تأیید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رئیس جمهور محترم به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

کد خبر 6094172

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده