Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@04:01:38 GMT

تولید روزانه ۵۰۰ماسک و‌ گان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۲۰۲۶

تولید روزانه ۵۰۰ماسک و‌ گان

رییس اداره ورزش و جوانان جزیره هرمز، در دیدار با معاون فرهنگی و امور جوانان از تولید روزانه بیش از۵۰۰ماسک و گان توسط سازمان مردم نهاد متفکران شهر در جزیره هرمز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا دریایی  در دیدار با مجتبی عامری سیاهوئی از تولید روزانه بیش از۵۰۰ماسک و گان توسط سازمان مردم نهاد متفکران شهر در جزیره هرمز خبر داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی عامری سیاهوئی معاون فرهنگی و امور جوانان گفت ؛سازمان‌های مردم نهاد از طریق همکاری ستاد کرونا استان و نهادهای تخصصی و مراکز بهداشتی و درمانی در حال مبارزه با کرونا هستند و با آگاه‌سازی جامعه و امیدبخشی به مردم از طریق فضای مجازی و انجام اقداماتی مثل ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی ، تهیه اقلام بهداشتی نقش خود در شکست کرونا را به خوبی ایفا می‌کنند.

رضا دریایی رییس اداره ورزش و جوانان جزیره هرمز گفت ؛ سازمان مردم نهاد متفکران شهر یکی از بازوهای توانمند در پیاده سازی فعالیتهای حوزه جوانان و مشارکت نهاد مند در جزیره هرمز می باشند.

وی افزود ؛به همت خانم سکینه زارعی فعال فرهنگی و اجتماعی و مسئول موسسه مردم نهاد متفکران شهر در جزیره هرمز از ابتدای شیوع ویروس کرونا با کمک و همراهی دیگر جوانان جزیره در راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان فعالیت نموده که تا کنون بیش از ۴۰۰۰ماسک و‌گان تولید و توزیع شده است.

لازم بذکر است ، طی مراسمی از جوانان که در این کار خیر و خداپسندانه کمک کردند با حضور مسئولین تقدیر شایسته بعمل آید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تولید ماسک جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مجید الهی راد گفت: : ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این نهاد در حوزه صنایع دستی از جمله بافت فرش فعالیت دارند .
وی همچنین با بیان اینکه خرید به قیمت روز از مددجویان خریداری می شود، .افزود: ۷۰ بافنده فرش زیر پوشش این نهاد حمایتی بیمه هستند.
به گفنه الهی راد درآمد ناخالص حاصل از هر مترمربع فرش برای بافندگان بین ۳ تا 5 میلیون تومان است.
رئیس اتاق بازرگانی بجنورد در آماری اعلام کرد: در خراسان شمالی ۲۶ هزار بافنده فرش فعالیت دارند که به‌نوعی سه درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.
از این تعداد بافنده پنج هزار بافنده فرش ترکمن هستند.

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان