Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@17:18:40 GMT

واگذاری اراضی در شهرک آی تی قم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۲۰۹۲

واگذاری اراضی در شهرک آی تی قم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: 44 هکتار زمین در شهرک آی تی استان، آماده واگذاری است و برای آغاز واگذاری در این شهرک نیاز به مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم داریم.

اسرافیل شعاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی شکوهیه اظهار کرد: کلینیک صنعتی در این شهرک فعال است و در سال گذشته 35 واحد غیرفعال در شهرک دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمبود گاز در شهرک‌های صنعتی شکوهیه، محمودآباد و الغدیر برای طرح‌های توسعه ای واحدهای تولیدی موجود و ایجاد واحدهای تولیدی جدید داریم و باید به استفاده از ظرفیت‌های داخلی در این زمینه برای حل این مشکل باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: این شرکت 120 میلیارد تومان قرارداد برای اجرای پروژه‌های زیرساختی در داخل شهرک‌های صنعتی استان بسته است و این پروژه‌ها هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند، براساس قانون باید شرکت‌های خدمت رسان، خدمات زیرساختی را درب شهرک‌های صنعتی تحویل بدهند و تنها احداث شبکه‌های زیرساختی در داخل شهرک‌ها بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی است.

شعاعی با اشاره به وضعیت شهرک آی تی استان قم خاطرنشان کرد: 44 هکتار زمین در این شهرک آماده واگذاری است و برای آغاز واگذاری در شهرک نیاز به مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان داریم تا بتوانیم اراضی شهرک آی تی استان قم را به صنایع های تک استان واگذار کنیم.

انتهای پیام/78004*30

منبع: فارس

کلیدواژه: شعاعی صنایع استان قم شهرک صنعتی ایران شهرک های صنعتی شهرک آی تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند