Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، با شیوع بیماری کرونا و لغو مسابقات ورزشی، طی تصمیمی از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، تیم های شهرداری جوان ارومیه و  و هورسان رامسر به عنوان تیم‌های برتر لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود می کنند.

به گفته رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه، این تصمیم در نشست سازمان لیگ و بدلیل عدم امکان ادامه لیگ دسته یک گرفته شده و لیگ برتر در فصل آینده از شهریور آغاز خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با صعود شهرداری جوان بعد از ۱۴ سال ارومیه در لیگ برتر ۲ نماینده خواهد داشت.

46

کد خبر 1387020

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد

تیم والیبال زنیت کازان با پیروزی مقابل دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم زنیت کازان با پیروزی 3 بر یک مقابل دینامو مسکو در بازی سوم سری فینال لیگ برتر والیبال روسیه برای دوازدهمین بار قهرمان شد و رکورد جدیدی را به نان خود ثبت کرد.

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

شاگردان الکسی وربوف در بازی سوم فینال با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22، 17 بر 25 و 25 بر 20 دینامو مسکو را شکست دادند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • جنایت‌ به وقت الشفا و ناصر؛ افزایش کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند