Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@09:22:35 GMT

جلسه منتخبان فرهنگی مجلس یازدهم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۲۳۱۵

جلسه منتخبان فرهنگی مجلس یازدهم برگزار شد

منتخبان فرهنگی مجلس یازدهم، مهمترین مسائل و چالش‌های پیش روی عرصه فرهنگ کشور را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، جلسه منتخبان فرهنگی مجلس یازدهم با هدف بررسی مهمترین مسائل و چالش‌های پیش روی عرصه فرهنگ کشور در دفتر جامعه اسلامی فرهنگیان کشور برگزار شد.

در این جلسه 45 نفراز منتخبان فرهنگی مجلس آینده ازجمله آقایان حاجی‌بابایی، زاهدی، قاضی‌زاده هاشمی، امیرآبادی، میرتاج‌الدینی، منادی، خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان  و شماری دیگر از چهره‌های سرشناس مجلس یازدهم  حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کریمی فیروزجایی منتخب مردم بابل و دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور در این جلسه با تشریح عمده‌ترین مسائل مرتبط با قشر فرهنگی  بر لزوم اهتمام مجلس یازدهم برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات کلیدی فرهنگیان تأکید کرد.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای بهینه سند تحول آموزش و پرورش و طرح رتبه‌بندی معلمان خواستار رسیدگی به مطالبات و نیازهای فرهنگیان بازنشسته شد.

کریمی رسالت خطیر فرهنگیان در عرصه پیشرفت و بالندگی کشور را یادآور شد و افزود:  کرامت و عزت فرهنگیان باید با تصمیم‌سازهای راهبردی  مبتنی بر حکمت و تدابیر انقلابی محفوظ بماند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان از بسترسازی مناسب برای بررسی چالش‌های پیش روی فرهنگیان خبر داد و گفت: مجلس یازدهم به‌صورت ریشه‌ای به تنگناهای حوزه تعلیم و تربیت رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: فرهنگیان معلمان مجلس یازدهم مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان