Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:34:48 GMT

جهادگران دانشگاه آزاد بیش از ۳ هزار ساعت مشاوره دادند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۲۳۵۹

جهادگران دانشگاه آزاد بیش از ۳ هزار ساعت مشاوره دادند

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه آزاد اسلامی، امین قاسم بگلو به راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی ۴۰۳۰ توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اشاره کرد و اظهارداشت: دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا با سه گروه مختلف جهادی با عناوین «دانشگاه آزاد اسلامی»، «دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران» و «منتظران ولی عصر (عج)» با سامانه ۴۰۳۰ همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که اقدامات انجام شده توسط جهادگران دانشگاه در سامانه ۴۰۳۰ به صورت حضوری و غیر حضوری افزود: در مشاوره تلفنی به صورت حضوری، جهادگران و متقاضیان مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد اسلامی در کابین های پاسخگویی در شهر تهران مستقر شده و در شیفت های مختلف مشاوره تلفنی را انجام می دهند.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اظهار داشت: در مشاوره تلفنی غیر حضوری این امکان فراهم بود تا جهادگران این دانشگاه از سراسر کشور بتوانند در جهت کمک به هموطنان اقدام کنند، در این مدت طیف وسیعی از گروه های علوم پزشکی داوطلب این دانشگاه اعم از متخصص، هیأت علمی، کارشناس و دانشجو با سامانه ۴۰۳۰ همکاری پر رنگی داشتند.

بگلو ادامه داد: در مشاوره تلفنی غیر حضوری تاکنون استعلام اسامی ۹۳۷ داوطلب جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه ۴۰۳۰ از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور و از گروه های مختلف علوم پزشکی اعم از هیأت علمی و دانشجویان پزشکی شامل متخصصان پزشکی اعم از زنان، کودکان، روانپزشکی، جراح و ... پزشک عمومی، اینترن های پزشکی، پرستاری، مامایی، روانشناسی، اتاق عمل، هوشبری، فوریت های پزشکی، بهداشت عمومی، میکروبیولوژی، فیزیولوژی و انگل شناسی (بر اساس تخصص به گروه های ۱۰۰ نفره) صورت گرفته است.

وی به آماری از تعداد مکالمه داوطلبان و مشاوران تلفنی دانشگاه آزاد اسلامی با سامانه ۴۰۳۰ اشاره کرد و گفت: از پنجم فروردین تا ۱۳ اردیبهشت سال جاری، داوطلبان و مشاوران تلفنی دانشگاه آزاد اسلامی تعداد ۷۲ هزار و ۴۹۴ مکالمه و در مجموع معادل ۳ هزار و ۶۵۲ ساعت و ۵۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه با این سامانه همکاری داشته اند.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: این همکاری توسط مشاوران تلفنی این دانشگاه در خصوص بیماری کووید ۱۹ در کنار سایر متقاضیان و داوطلبان ادامه دارد و در طی شبانه روز پاسخگویی تلفنی به هموطنان ارائه می شود.

بگلو همچنین اظهار داشت: دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان جهادگر و علاقه‌مند (در رشته های مختلف علوم پزشکی، دامپزشکی و روانشناسی بالینی و سلامت) می توانند در سامانه جهادی این دانشگاه به آدرس jahadeazad.healthehr.ir ثبت نام کرده تا از توانایی و دانش آنان در مواقع بحرانی و اردوهای جهادی جهت همیاری به هموطنان در ایام مختلف کمک گرفته شود.   

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی علائم کرونا پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی علائم کرونا ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی علائم کرونا دانشگاه آزاد اسلامی مشاوره تلفنی سامانه ۴۰۳۰ علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود

استاندار سمنان گفت: تمام درخواست‌های مردم بر مبنای موضوع و یا مشکلات بیان شده مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در سفر دور دوم هیأت دولت به استان سمنان سامانه تلفنی بیان مشکلات و درخواست‌های مردم در استان راه اندازی شده بود، تاکید کرد: در زمان حضور هیأت دولت و رئیس جمهور در استان ۴۷ هزار و ۵۰۰ درخواست مردمی توسط سامانه سامد به ثبت رسیده است.

وی از ثبت درخواست‌های مردمی برای ارجاع و پیگیری توسط دولت خبر داد و افزود: تمام درخواست‌های مردم بر مبنای موضوع و یا مشکلات بیان شده مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه پیش بینی می‌شد که تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۱ موسوم به سامد ویژه سفر استانی بسیار باشد در نتیجه ۶۰۰ اپراتور تلفنی در زمان حضور هیأت دولت به‌کارگیری شد، گفت: استقبال مردم از سامانه ارتباط مردمی دولت بسیار خوب بوده است.

هاشمی با بیان اینکه سامانه اینترنتی ۱۱۱ نیز در کنار سامانه تلفنی برای ثبت درخواست‌های مردمی طراحی شده بود که خوشبختانه مردم از این طریق نیز توانستند مطالبات خود را بیان کنند، افزود: ستاد‌های جمع‌آوری نامه‌های مردمی نیز در زمان حضور هیأت دولت به استان حضور داشته و فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه دولت مردمی خود را موظف به رسیدگی تمام درخواست‌های مردمی می‌داند، گفت: در مجموع درخواست‌های مردمی از دولتمردان در طول سفر هیأت دولت به استان از ۱۲۰ هزار مورد نیز بیشتر شده است.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد