Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@15:32:13 GMT

مربی ایرانی به عضویت کمیته جواز و مدرک هندبال آسیا در آمد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۲۸۷۹

مربی ایرانی به عضویت کمیته جواز و مدرک هندبال آسیا در آمد

علیرضا حبیبی مدرس بین المللی فدراسیون جهانی و عضو کمیته متد و مربیان فدراسیون جهانی و آسیا به عضویت کمیته مدارک و جواز مربیگری فدراسیون آسیا در آمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون طی حکمی از سوی فدراسیون هندبال آسیا علیرضا حبیبی به عنوان عضو کمیسیون جدید مدارک و جواز مربیگری مربیان آسیا انتخاب گردید، وی که با تلاش بسیار با پیشنهاد به فدراسیون هندبال جهانی و آسیا از مدتها قبل پیگیر برگزاری دوره‌های مربیگری بین المللی در سطح آسیا و به طور مستقل در سطوح مختلف بود هم اکنون به نتایج خوبی رسیده است تا فدراسیون هندبال آسیا با تشکیل این کمیته جدید که شامل ۶ تن از مدرسان و اعضای کمیته آموزش و مربیان است، نحوه برگزاری و شرایط ارتقا دوره‌های مربیگری در سطوح A, B ,C,D را در سطح اسیا و با هماهنگی فدراسیون بین المللی هندبال بررسی و بزودی به مرحله اجرا در آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 423235

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هندبال فدراسیون هندبال هندبال ساحلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عصر روز یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد خانپور، جوان پرتلاش مازندرانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری درآمد.

محمدجواد خانپور در حال حاضر، مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور است.

وی، سوابق دیگری همچون مشاور برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک، عضویت کمسیون اقتصادی ورزش، سرپرستی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره و مشاور امور مجلس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مازندران، ورزشی‌ترین استان کشور است که حضور جوانان مستعد این استان در راس مدیریت ورزش می‌تواند در توسعه همه جانبه ورزش کشور، تأثیرگذار باشد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228783 برچسب‌ها ایسکانیوز وزنه برداری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

دیگر خبرها

  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد