Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:46:02 GMT

مسابقه «یک آیه، یک قرائت» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۳۱۸۵

مسابقه «یک آیه، یک قرائت» برگزار می شود

توپچی از برگزاری مسابقه «یک آیه، یک قرائت» خبر داد و گفت: مسابقه قرآنی «یک آیه، یک قرائت» ویژه پسران ۸ تا ۱۶ سال برنامه ریزی شده است.

«علی اکبر توپچی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از برگزاری مسابقه «یک آیه، یک قرائت» خبر داد و گفت: مسابقه قرآنی «یک آیه، یک قرائت» ویژه پسران ۸ تا ۱۶ سال برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس فرهنگسرای قرآن افزود: علاقه مندان باید آیه « شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدىً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى‏ وَ الْفُرْقانِ فَمَنْ شَهِدَ مِنْکُمُ الشَّهْرَ فَلْیَصُمْهُ وَ مَنْ کانَ مَریضاً أَوْ عَلى‏ سَفَرٍ فَعِدَّهٌ مِنْ أَیَّامٍ أُخَرَ یُریدُ اللَّهُ بِکُمُ الْیُسْرَ وَ لا یُریدُ بِکُمُ الْعُسْرَ وَ لِتُکْمِلُوا الْعِدَّهَ وَ لِتُکَبِّرُوا اللَّهَ عَلى‏ ما هَداکُمْ وَ لَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ » را با صوت قرائت کنند و فایل صوتی خود را تا پایان ماه مبارک رمضان به فرهنگسرای قرآن ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: علاقه مندان شرکت در این مسابقه می توانند فایل صوتی خود را از طریق واتساپ به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۲۵ ارسال کنند. همچنین می توانند از طریق سایت فرهنگسرای قرآن و یا صفحه اینستاگرام به آدرس farhangsara.quran ارسال کنند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگسرای قرآن یک قرائت یک آیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام احمد اسماعیلی اظهار کرد: این آزمون در ۳ سطح حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۳۰ جزء برگزار می‌شود.
وی افزود: پذیرفته شدگان، مدرک معادل کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای معادل اخذ خواهند کرد.
به گفته رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، نتیجه این آزمون در کمتر از یک ماه آینده اعلام می‌شود و مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی زن بی‌حجاب قـاریِ قرآن: کار دشمنه | فیلم
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران