Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر خبرگزاری تسنیم در ایلام در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه‌ و کنار استان منعکس می‌کند. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام‌، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گردآوری شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گوشه و کنار ایلام|370 میلیارد ریال بدهی مشترکان گاز ایلام / آشیانه بالکرد امدادی افتتاح می‌شوداز گوشه و کنار ایلام| تفحص پیکر مطهر یک شهید در ارتفاعات قلاویزان مهران تا دیدارمسئولان با خانواده شهید شاخص فرهنگیاز گوشه و کنار ایلام| از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی تا هزینه 14 میلیارد تومانی ایجاد اشتغال مددجویان ایلامی

70 میلیارد تومان سهم ایلام از تسهیلات اشتغال روستایی

شکرالله شیرخانی، از اختصاص 70 میلیارد تومان تسهیلات سهم اشتغال روستایی به این استان در سال جاری خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام افزود: وزارت در راستای ایجاد اشتغال برنامه‌هایی در دست بررسی دارد که پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، اشتغال روستایی، ایجاد تعاونی‌های زودبازده، پرداخت یارانه دستمزد و اجرای طرح کارورزی از جمله این طرح هاست.

ضریب نفوذ تلفن همراه در ایلام 71.8 درصد افزایش یافت

حشمت اسدی مدیر عامل مخابرات استان ایلام در گفت‌‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: در دولت یازدهم و دوازدهم سال 91 تا پایان سال گذشته ضریب نفوذ تلفن همراه در استان ایلام از 81.3 درصد به 139.7 درصد در مجموع  71.8 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: هم اکنون 54 روستای دارای ارتباط تلفنی، 5 3 روستا از تلفن خانگی ثابت و سیار روستایی، و 22 روستا از خدمات دفاتر ICT بهرمند هستند. 

مدیر عامل مخابرات استان بیان داشت: پهنای باند اینترنت در پایان سال(91) 5 مگابایت بوده که این میزان در پایان سال گذشته به 1 مگابایت افزایش یافته است. 

وی اضافه کرد: هم اکنون 85 روستای استان و 25 شهر دارای اینترنت پرسرعت ADSL بوده و 267سایت همراه اول فعال است. 

حرکت جهادی دیگر در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام /  افتتاح کلینیک تخصصی شهیدقاسم سلیمانی

محمد کریمیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با همکاری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمومنین (ع) کلینیک تخصصی شماره 3 شهید حاج قاسم سلیمانی در محل درمانگاه شهدا شروع به فعالیت کرد و آماده ارائه خدمات به مراجعین است.

انتهای پیام/861/ی

R7718/P/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گوشه و کنار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد

فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد، گفت: با تلاش ماموران کلانتری بانوان ۲ جیب بر دستگیر و ۱۰ فقره سرقت کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سرهنگ عبدالرضا خجسته در تشریح اجزئیات این پرونده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به دنبال گزارش جیب‌بری‌های سریالی در مراکز تجاری شلوغ شهر مشهد، ماموران کلانتری بانوان رسیدگی به پرونده را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری بانوان با استفاده از تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته، مشخصات ظاهری سارقان را که یک زن و مرد جوان هستند بدست آورده و تحقیقات می‌دانی خود را برای دستگیر آن‌ها آغاز و با انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه آن‌ها را در محدوده کوی‌امیر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از هماهنگی با مقام قضائی متهمان را در مخفیگاه‌شان دستگیر و در بازرسی از محل 8 دستگاه تلفن همراه و 10 عدد مموری مسروقه کشف کردند.

خجسته گفت: متهمان 35 و 39 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در همان بازجویی‌های اولیه توسط 5 مالباخته شناسایی و با استعلام سریال گوشی‌های مسروقه کشف شده نیز 8 مالباخته دیگر  نیز شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 13 فقره جیب بری تلفن همراه شهروندان در داخل فروشگاه‌ها و اتوبوس‌های شلوغ سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد از شهروندان خواست؛ موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و در مکان‌های شلوغ، مانند اتوبوس، مترو، مراکز خرید و پارک‌ها مراقب وجود نقد، گوشی تلفن همراه و سایر اموال با ارزش داخل جیب یا کیف خود باشند. پول، اسناد و اموال با ارزش خود را در جیب‌های مخفی لباس و جیب‌های زیپ دار قرار دهید و از قرار دادن آن‌ها در جیب‌های بیرونی لباس خودداری کنند همچنین وجوه نقد خود را در قسمت‌های پنهان کیف‌قرار دهند.

وی ادامه داد: از کیف‌های کمری یا کیف‌های زیپ دار برای حمل پول استفاده کنید و تمام پول خود را در یک جیب یا یک قسمت از کیف دستی قرار ندهید و در صورت به همراه داشتن کارت عابر بانک از نوشتن رمز در کنار آن خودداری کنید. هنگام سوار شدن در اتوبوس‌های و مینی بوس شهری، من کارت یا پول خود را از قبل آماده کنید تا مجبور به خارج کردن محتویات جیب یا کیف خود در میان از جمعیت نشوید. در معابر و وسایل نقلیه عمومی، کیف‌تان را طوری در کنار خود نگه دارید که در معرض دیدتان قرار داشته باشد. چنانچه احساس می‌کنید افرادی به صورت غیر عادی نزدیک به شما نشسته یا‌ایستاده‌اند، یا شما را هل می‌دهند یا تنه می‌زنند، هوشیارتر باشید و بیشتر مراقب کیف و محتویات جیبتان باشید و در محل‌های شلوغ، به جای گرفتن بند کیف، آن را طوری در دست بگیرید که کسی نتواند بدون این که متوجه شوید، از درون آن چیزی بردارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم