Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@07:46:17 GMT

ادامه فعالیت هتل‌های گلستان با نصف ظرفیت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۳۴۳۶

ادامه فعالیت هتل‌های گلستان با نصف ظرفیت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، هادی حق‌شناس دوشنبه ۲۲ اردیبهشت در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بیش از ۲ ماه از تعطیلی هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان می‌گذرد و در حال حاضر با توجه به روند کاهشی شیوع ویروس کرونا، مقرر شد هتل‌های مورد تائید علوم پزشکی و میراث فرهنگی، با نصف ظرفیت اقامتی به فعالیت بپردازند و از ارائه سایر سرویس‌ها بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آموزشگاه‌های زیر نظر فنی و حرفه می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور نهایتاً ۶ کارآموز در هر کلاس، باز شوند و به ارائه خدمات بپردازند.

استاندار گلستان بیان کرد: در خصوص بازگشایی رستوران‌ها و اماکن ورزشی در هفته‌های آتی تصمیم‌گیری خواهد شد و استان تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است.

حق‌شناس گفت: ازسرگیری مشاغل باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشد. اعلام شرایط سفید برای برخی از شهرها به معنای عبور کامل از بیماری نیست چرا که عدم کنترل مناسب ممکن است موجب شیوع دوباره بیماری شود.

کد خبر 510496 برچسب‌ها استان گلستان سفر - هتل و هتلداری كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولیدی و کارگاهها در گنبدکاووس گفت: مدت رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان از ۸۸ به ۱۶ روز کاهش یافته است و استان ما دراین حوزه رتبه سوم و در صدور آرای این بخش هم رتبه نخست کشور را دارد.

حسینعلی خواجه‌مظفری همچنین افزود : در یک سال گذشته ۸۱۵ کارگر به سبب حوادث ناشی از کار در کشور جان باختند که از این تعداد ۱۳ نفر از کارگران استان بودند.

او ادامه داد : در یکسال اخیر هفت هزار و ۵۸۷ مورد بازرسی از کارگاه‌های تولیدی گلستان توسط بازرسان این اداره کل و ادارات تابعه آن در شهرستان‌های این استان انجام شد که ۲ هزار و ۸۰۴ مورد آن از کارگاه‌های پرخطر بوده است.

او گفت : خوشبختانه این استان کمترین تنش کارگری در کشور را دارد و دریافت بیمه بیکاری آن هم روند نزولی به خود گرفته است.

او جمعیت کارگری گلستان را به همراه خانواده یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: همه تلاش و برنامه‌ریزی‌های این اداره کل در راستای حمایت کارگر و کارفرما و رعایت حقوق متقابل آنهاست.

وی همچنین ادامه داد: گلستان درحوزه اشتغال رتبه سوم کشور را دارد و این جایگاه از کاهش نرخ بیکاری و نیز افزایش ۲.۲ درصدی مشارکت اقتصادی استان، بدست آمده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان