Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:50:51 GMT

کشف 160 رأس دام سرقتی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۳۵۶۶

کشف 160 رأس دام سرقتی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 160 راس دام سرقتی و دستگیری یک سارق مسلح در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از وجود تعداد زیادی احشام سرقتی در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل یاد شده که جزو روستاهای صعب العبور بود 3 سارق مسلح که از احشام سرقتی نگهداری می کردند با ماموران درگیر و اقدام به تیراندازی کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از مدتی درگیری مسلحانه، 2 نفر از سارقان مجبور به فرار شدند ولی یکی از آنها که ساکن یکی از شهرستان های استان ایلام بود در دام پلیس گرفتار و دستگیر شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: پس از دستگیری یکی از اعضای باند و فرار 2 نفردیگر اعضای باند، 160 راس احشام سرقتی شامل 137 راس گوسفند و 23 راس گوساله کشف شد.

وی، ارزش احشام سرقتی دستگیر شده را طبق نظر کارشناسان 7 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از شناسایی تعدادی از مال باختگان خبر داد و گفت: این افراد پس از سیر مراحل قانونی احشام سرقتی خود را تحویل گرفتند.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه تلاش برای شناسایی دیگر اعضای باند ادامه دارد، گفت: پلیس کرمانشاه قاطعانه با افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی و دست درازی به مال دیگران هستند، برخورد می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت کرمانشاه سرقت دام فرمانده انتظامی استان کرمانشاه احشام سرقتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان