Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@08:06:29 GMT

پوستر فیلم «ما که هستیم؟» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۳۵۹۱

به گزارش ایلنا، همزمان با سپری شدن مرحله تدوین و صداگذاری فیلم سینمایی «ما که هستیم؟» پوستر این فیلم که طراحی آن را کارگردان فیلم انجام داده است، منتشر شد.

ابوالحسن کیوان تهیه‌کننده و کارگردان این اثر درباره زمان نمایش «ما که هستیم؟» گفت: به دلیل محتوا و ساختار غیرتجاری فیلم، حساسیت در یافتن جایگاه و زمان مناسب نمایش آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین نمایش فیلم «ما که هستیم» قرار بود در جشنواره جهانی فیلم فجر باشد که به دلیل شیوع بیماری کرونا و لغو شدن این جشنواره، منتفی شد.

در حال حاضر تهیه‌کننده فیلم «ما که هستیم؟» در حال برنامه‌ریزی برای یافتن پخش کننده مناسب برای پخش فیلم در داخل و خارج از ایران است.

مراحل فیلمبرداری این فیلم که لوکیشن‌های آن در اطراف دماوند و تخت‌جمشید و حافظیه شیراز انجام شد، به دلیل شیوع بیماری کرونا با شرایط سخت و پیچیده‌ای همراه بود.

در خلاصه داستان «ما که هستیم؟» آمده است: بهرام فرصت زندگی با دختر مورد علاقه‌اش را از دست می‌دهد، چون او مهاجرت می‌کند. بعد پی می‌برد پدر و مادرش آنهایی نیستند که او را بزرگ کرده‌اند. زندگی او از این به بعد دستخوش چالشی عمیق می‌شود و عشق و هویتش را از دست رفته می‌بیند. این مسائل درون او را به هم می‌ریزد و منجر به پرسش‌هایی می‌شود که آزارش می‌دهند...

گروه بازیگران این فیلم را افشین نخعی، محمدرضا برزگر، مهدی‌ خان احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، الهه پوررستمی، معصومه دشتی، شیما الله ‌بیگی، آزاد پارسایی نژاد، مهدی ضیغمی مقدم، منصور زارع، معصومه زاهدی، هانی نیکو پیام و هنرمند خردسال تلما رفعت خواه تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سجادیان، مدیر صدابرداری: میثم حسنلو، مدیر تولید: نریمان اقبالی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: بهارک فرامرزی، دستیار دوم کارگردان: محمد عزیزی، خاطره فخرآبادی، منشی صحنه: سحر عقیقی، مدیر تدارکات: علی رفعت‌خواه، گریم: الهه عالی‌حسینی، دستیار گریم: رضا سالاری، لباس: سارا ولی‌پور، عکس: الهه حسینی، مشاور فرهنگی: سلمان فرخنده و مدیر رسانه: فرنوش آباء.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رونمایی از پوستر ما که هستیم ما که هستیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه

مراسم رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران