Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:38:15 GMT

امنیت کنونی را مدیون صبر مادران شهدا هستیم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۴۲۵۸

امنیت کنونی را مدیون صبر مادران شهدا هستیم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ظهر دوشنبه در جلسه راهبردی بانوان با محور بزرگداشت مقام مادران شهید در سوم خرداد گفت: بانوان همواره در تمام بحران‌ها و در دفاع مقدس پشتیبان همسران و فرزندان خود بوده اند.

او بیان کرد: برای بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا در این ایام که برگزاری همایش با محدودیت مواجه می‌باشد، باید دیدار‌هایی با این عزیزان برگزار و یاد آنان گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدلو تصریح کرد: باید یادآوری کنیم به جامعه که بانوان نقش برجسته‌ای در طول انقلاب و دفاع مقدس داشتند و با برگزاری چنین برنامه‌هایی مادران و همسران شهدا را تکریم کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز در این جلسه از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های مختلف با موضوع تکریم مقام مادران و همسران شهدا همزمان با چهلمین سال دفاع مقدس خبر داد.

علی واحد افزود: طرح معینه از جمله طرح‌هایی است که در قالب آن با تمام مادران و همسران شهدا دیدار می‌شود.

او بیان کرد: در قالب این دیدار‌ها که در طول هفته از ۱۰ مادر و همسر شهید انجام می‌شود، مصاحبه‌هایی انجام خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: با اکیپ‌هایی متشکل از بانوان نویسنده و پژوهشگر هماهنگ شده که گزارش این دیدار‌ها را ثبت و در قالب کتاب‌هایی منتشر خواهد شد.

واحد اظهار کرد: در حال حاضر ۵۵۰ مادر شهید در مرکز استان و ۴۹۰ مادر شهید در شهرستان‌های استان در قید حیات هستند.

او گفت: کتاب‌های منتشر شده در مناسبت‌های مرتبط با دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت شهدا دفاع مقدس مادران شهدا مادران و همسران شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در حوزه‌ی استانی جشنواره‌ی «افتخار من» که سال گذشته همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد، بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۸ اثر برتر به تهران معرفی شد.

سرهنگ حسن حبیبی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جوان و آینده ساز با فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس و تاسی از تاریخ شفاهی رزمندگان پیشکسوت است که در ۸ سال مقاومت ملی مردم ایران مقابل تجاوز حزب بعثی ، درس شهامت، ایثار و آزادگی را مشق نمودند و از کیان و شرف این سرزمین دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: در سلسله جشنواره‌های ملی «افتخار من» فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دفاع مقدس، حوادث و خاطرات دوران جنگ را از اجداد خویش جویا شده ودر قالب نثر یا ضبط، به جشنواره ارایه می‌دهند. 

سرهنگ حسن حبیبی اضافه کرد: نخستین جشنواره‌ی ملی «افتخار من» سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد و فراخوان چهارمین جشنواره هم سوم خردادماه امسال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان