Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@18:51:40 GMT

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۴۷۹۶

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی

رضایی خبرداد: هزار بسته غذایی در6 شهرستان استان برای آسیب دیدگان بحران کرونا توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمدرضا رضایی صبح دوشنبه با اشاره به اینکه هلال احمر از ابتدای شیوع کرونا در راستای اهداف خود چون تسکین آلام بشری اقدامات قابل توجهی برای کاهش آسیب‌های ناشی از شیوع این ویروس انجام داده است، اظهارکرد: بعد از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رزمایش مواسات نیز توزیع بسته‌های معیشتی بین محرومان را مدنظر قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه طرح دست یار یکی از طرح‌های هلال احمر برای کمک به آسیب دیدگان از شیوع کرونا است، بیان کرد: در قالب این طرح از ابتدای شیوع کرونا تاکنون( مرحله اول توزیع بسته‌ها) دو هزار و 676 بسته غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی و آسیب دیدگان از بحران کرونا توزیع شده است.

رضایی با اشاره به اینکه روند توزیع بسته‌ها ادامه دارد، گفت:  با رونمایی دومین مرحله کمک های مومنانه هلال احمر از امروز هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از بحران کرونا توزیع خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته 230 هزار تومان است، یادآور شد:این بسته‌ها در شهرستان‌های نهبندان، سرایان، سربیشه، طبس، بیرجند و درمیان توزیع خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی اظهارکرد: این بسته‌ها حاوی اقلام ضروری مورد نیاز خانوارها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، سویا، تن ماهی، شکر،چای و ماکارانی است.

رضایی با بیان اینکه شیوع کرونا یک مسابقه فرهنگی و خدمت‌رسانی را در سطح جهان به وجود آورده است، یادآور شد: مردم ما نشان دادند که با مدد گرفتن از فرهنگی دینی چگونه برای گره‌گشایی از امور هم وطنان خود ایثارگرانه تلاش می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر حمایت توزیع خراسان جنوبی آسیب دیدگان شیوع کرونا هلال احمر بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر آماده باش است

کاووسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

او افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

کاووسی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • هلال احمر آماده باش است
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی