Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@21:56:48 GMT

توزیع بسته های معیشتی بین رانندگان اتوبوس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۲۹۵

توزیع بسته های معیشتی بین رانندگان اتوبوس

تین نیوز

500بسته  تکریمی-حمایتی از سوی پویش مردمی (هم سفر) بین رانندگان اتوبوس توزیع شد. 

مدیر یک شرکت مسافربری با اشاره به این مطلب گفت: صنف حمل و نقل مسافری جز اولین صنوفی بود که درپی شیوع کرونا زمین گیر شد چرا که به دنبال فاصله گذاری اجتماعی، مردم باید در خانه می ماندند و در نتیجه عملا سفرهای بین شهری ؛ به خصوص در تعطیلات نوروز دچار رکود شد و رانندگان حقوق بگیراین حوزه بی کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مدیر در ادامه افزود: رانندگانی که درآمد روزمزد دارند حدود 2 ماه هیچ درآمدی نداشتند و با وجود قسط و بدهی ناچار به خانه نشینی شدند و معیشت آنان دچار مشکل جدی شد و بی انگیزگی و نا امیدی به آنها روی آورد. 

وی گفت: من به عنوان فعال این حوزه که 20سال شاهد رنج های رانندگان و نادیده گرفته شدن آنها بودم، تصمیم به خلق آرزوی همیشگی ام که کاری اثر گذار و انگیزه بخش برای این سفیران جاده بود،گرفتم و  لذا پویش (هم سفر) با یاری گروه های مردمی و بدون پشتوانه مالی شکل گرفت و بسته های معیشتی با همراهی گروه های مردمی طلوع بی نشان ها، هم نفس و مهرآگه و جمعی از دوستان همدل به رانندگان بخش مسافر اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: پویش هم سفر،هیچ ارتباطی به شرکت خاصی ندارد و کاملا مردمی است.  

مدیر این شرکت مسافربری در پایان اظهار امیدواری کرد: حدود چهارصد بسته معیشتی به همراه صد کارت هدیه تهیه و بین رانندگان توزیع شد که البته نسبت به جمعیت بزرگ رانندگان ما بسیار ناچیز است اما برای شروع ، اتفاق خوبی بود که امیدواریم با ورود دست اندرکاران به این پویش، این موج پویا همیشه در جریان باشد.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سعید شهابی، ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح زندگی با آیه‌ها با هدف ترویج زندگی با قرآن در ابتدای ماه مبارک رمضان شروع به کار کرده، افزود: با پایان مرحله اول این پویش و ارزیابی نهایی، باید تصدیق کرد که این طرح مورد استقبال کرمانی‌ها قرار گرفت.

وی، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان که آزمون به صورت روزانه برگزار می‌شد، روزانه به طور میانگین بین ۵ تا ۶ هزار نفر در این آزمون‌ها شرکت می‌کردند که جمعاً در این طرح ۲۰۵ هزار پیامک از ۶۲ هزار شماره دریافت شد.

وی، تصریح کرد: یکی از اهداف طرح زندگی با آیه‌ها، حفظ آیه‌های منتخب قرآن توسط شرکت کنندگان بود، که قریب به ۱۵ هزار نفر موفق شدند ۳۰ آیه منتخب را حفظ نمایند.

حجت‌الاسلام شهابی، گفت: این پویش، طرحی سه ساله بوده و هدف بلند مدت آن این است که مخاطبین، ۱۵۰ تا ۲۰۰ آیه قرآنی که در فرآیندی پژوهشی توسط نخبگان انتخاب شده را مورد تدبر قرار داده و حفظ کنند و در نهایت این آیات به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شده و مردم با آن زندگی کنند.

وی، افزود: مراسم اختتامیه و قرعه کشی مرحله اول زندگی با آیه‌ها در روزهای آتی و با اطلاع‌رسانی از کانال ایتای طرح زندگی با آیه‌های کرمان برگزار خواهد شد و جوایز نفرات برتر این مرحله در همان مراسم اهدا می‌گردد.

کد خبر 6097424

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • گره اندر گره
  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود