Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@03:04:22 GMT

تیرهای برق مزاحم در پیاده روها برداشته می شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۴۷۹۸

تیرهای برق مزاحم در پیاده روها برداشته می شوند

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند هشدار داد در صورت وقوع هرگونه حادثه ناشی از برخورد با شبکه برق در مسیر سواره رو، مدیران مربوطه تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حسین مقدس دادستان عمومی و انقلاب بیرجند  با اشاره به اینکه شبکه‌های برق به علت عملیات عمرانی برخی از دستگاه‌ها در بعضی نقاط شهر بیرجند در مسیر سواره رو قرار گرفته است، گفت: در این شرایط احتمال برخورد وسایل نقلیه با این شبکه‌ها و وقوع حوادث جانی و مالی مانند آتش سوزی و قطع برق وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع مکاتباتی با مدیریت توزیع برق شهرستان بیرجند صورت گرفت و مقرر شد نسبت به شناسایی این شبکه‌ها و تذکر مکتوب به دستگاه‌هایی که به علت عملیات آن‌ها و بدون هماهنگی مدیریت برق، شبکه در مسیر سواره رو قرار گرفته است اقدام و نتیجه را ظرف مدت یک ماه به دادستان مرکز استان اعلام کنند.
دادستان عمومی و انقلاب بیرجند هشدار داد در صورت وقوع هرگونه حادثه ناشی از برخورد با شبکه برق در مسیر سواره رو، مدیران مربوطه تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادستان هشدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، به‌دنبال رم کردن اسب‌های سواره‌نظام لندن و برخورد آنها با اتومبیل‌های، خیابان‌های پایتخت انگلیس به هرج و مرج کشیده و موجب هراس مردم شد.

در این حادثه هم پرسنل نظامی (سواران) و هم اسب‌های آنها دچار مصدومیت شدند و این در حالی است که تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی، از برخورد اسب‌ها با خودروها و همچنین شیشه جلوی یک اتوبوس حکایت دارد.

براساس اعلام اورژانس لندن، در این حادثه چهار نفر در سه منطقه مختلف دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شدند. گفته می‌شود اسب‌ها در جریان رژه روزانه در منطقه بلگریویا، رمانده شدند. یکی از شاهدان عینی به تلگراف گفت که پس از برخورد اسب‌ها به یک خودرو، سرباز سوار بر اسب به شدت به زمین برخورد کرد و رهگذران با ورود افسارگسیخته اسب‌ها به پیاده‌رو هراسان پا به فرار گذاشتند.

جاده کاخ باکینگهام پس از این حادثه قرنطینه شده است. منابع نظامی این اتفاق را بسیار غیر عادی توصیف کرده‌اند زیرا به گفته آنها اسب‌های سواره‌نظام که به طور معمول در ناحیه ویکتوریا در خیابان کاخ باکینگهام نگهداری می‌شوند، همواره مهارشده هستند و به فعالیت عادی در ترافیک و جمعیت زیاد عادت دارند.

کد خبر 6087887

دیگر خبرها

  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات