Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@17:58:32 GMT

سیل ۶۱ میلیارد ریال به راه‌های داورزن خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۴۸۹۳

سیل ۶۱ میلیارد ریال به راه‌های داورزن خسارت زد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: بر اثر بارندگی و سیلاب‌های ۲ ماه گذشته ۶۱ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال به راه‌های شهرستان داورزن خسارت وارد شده است.

به گزارش قدس انلاین، حسن عابدی پور اظهار کرد: بخشی از این خسارت به بزرگراه سبزوار - شاهرود در محدوده شهرستان داورزن وارد شده است.
وی ادامه داد: عمده خسارت وارد شده به راه‌ها شامل پل‌ها، آبنماها و بدنه راه‌ها بوده است که میزان خسارت سیل به مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدی پور  گفت: با توجه به طول زیاد راه‌های شهرستان‌های سبزوار و داورزن، امکانات و تجهیزات موجود راهداری در مواجهه با بحران کافی نیست و این حوزه نیازمند تقویت امکانات و تجهیزات است.
شهرستان‌های سبزوار و داورزن ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۵۰ کیلومتر راه اصلی، ۲۵۰ کیلومتر راه فرعی و هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و راه دسترسی دارند.
داورزن در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیلاب خسارت داورزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار داورزن گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب روز شنبه راه روستای ساروق این شهرستان را مسدود و با تخریب پل جاده روستای بهانگر، مسیر ارتباطی این روستا را نیز قطع کرده بود.   مهدی بهادری افزود: با فروکش کردن آب رودخانه و با تلاش راهداران، راه روستای ساروق باز و برای اهالی روستای بهانگر نیز مسیر جایگزین تعیین شد تا در روز‌های آینده با مرمت پل تخریب شده، مجددا راه ارتباطی این روستا سامان بگیرد.   وی، یکی از مشکلات ناشی از بروز سیلاب را گل و لای رها شده بر روی بزرگراه مشهد - تهران در محدوده روستای مهر این شهرستان ذکر کرد و گفت: عوامل راهداری از صبح شنبه با استقرار در حاشیه جاده، به طور مرتب اقدام به برداشتن بقایا و آورده‌های سیل از سطح جاده می‌کنند تا در تردد مسافران و زائران امام هشتم (ع)، مشکلی ایجاد نشود.

دیگر خبرها

  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند